به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15،  سید مهدی صباغ شهردار منطقه ضمن تسلیت فرارسیدن ایام دهه پایانی ماه صفر گفت: این پرچم ها در 6 نقطه منطقه شامل ساختمان خورشید، ساختمان مجاور مجتمع جم، مجموعه خانواده، کوه سنگی، مصلی خاورشهر و ساختمان اصلی شهرداری منطقه همراه با نورپردازی برافراشته شد.

صباغ در ادامه به سیاه‌پوش معابر، و بزرگراه امام رضا(ع) اشاره کرد و گفت: امسال اقدامات شاخصی در باب الرضای تهران و در راستای ایجاد فضای معنوی مناسب شهر،  معابر و میادین منطقه با نصب بیرق مشکی و پرچم ریسه ای  انجام شد.

وی ادامه داد: در این راستا 8 هزار متر طول ریسه پرچمی در بزرگراه امام رضا(ع)، 50 تخته بنر پرتابلی، 5 بیلبورد، 2 عرشه پل، 600 تخته پرچم مزین به نام مبارک امام رضا(ع) و 7 المان شهری در معابر و ساختمانها نصب شد.

شهردار منطقه در ادامه به اقدامات معاونت اجتماعی و فرهنگی اشاره کرد و از برپایی مواکب ایام شهادت حضرت امام رضا (ع) در ناحیه 4 و 6 این منطقه تحت عنوان باب الرضا (ع) خبر داد .

وی با بیان برنامه های این ایام در سطح مساجد و سرای محلات نواحی این منطقه با برنامه های متنوعی چون سخنرانی مذهبی، مسابقات فرهنگی، نمایشگاه و برنامه های مناسبتی این ایام خبر داد.

صباغ در ادامه افزود : فعالیت این دو موکب در ناحیه 4 با غرفه های پذیرایی، سلامت، هنر و فرهنگی ویژه موکب در میدان آقا نور ، کارواش، پذیرایی، خودرونویسی ، تنظیم باد صلواتی ، سلامت ، واکس زنی و غرفه فرهنگی در کوه سنگی و در ناحیه 6 با غرفه های اسکان ،کارواش، پذیرایی، سلامت ، تنظیم باد صلواتی، خودرو نویسی، فرهنگی و ... در سه راه سیمان و سلامت ، پذیرایی، هنر، غرفه فرهنگی در بوستان نیکو میزبان مشتاقان و ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت در این ایام خواهند بود .

شهردار منطقه اضافه کرد : این دو موکب همزمان با فرا رسین ایام شهادت امام هشتم از روز یک شنبه 3 مهرماه لغایت 5 مهرماه از ساعت 7 صبح الی 24 آماده خدمات رسانی به زائران امام رضا (ع) خواهند بود .