به گزارش اکونا پرس،

 به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه؛ این مراسم با حضور حامد عباسی نامی سرپرست شرکت بهره برداری مترو، سعیدی فر مشاور و مدیر حوزه ریاست سازمان بازرسی شهرداری تهران، کاوه علایی معاون سازمان بازرسی در حوزه حمل و نقل و ترافیک برگزار و مهدی صائبی به عنوان مدیر جدید بازرسی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه معرفی شد.

در این مراسم سرپرست شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: استفاده از ظرفیت ها و توانمندی افراد آشنا با ساختار و استراتژی‌های شرکت بهره برداری مترو را در تمامی امور مد نظرقرار داده‌ام لذا از انتخاب آقای صائبی بخاطر شناختی که از مترو دارند خوشحال هستم و امیدواریم درانجام ماموریت‌های محوله از سوی سازمان بازرسی نیز موفق باشند.

حامد عباسی نامی با اشاره به فرمایشات دکتر بهرامی در خصوص استفاده از توانمندی‌های بخش خصوصی در صنعت ریلی افزود: باید سرعت خود را برای ورود و همراهی  بخش خصوصی در صنعت ریلی درون شهری افزایش دهیم .

 وی خاطرنشان کرد: انجام چنین مسئولیتی نیاز به همراهی نهادهای نظارتی دارد و باید نگاه افراد به بخش خصوصی تغییر کند و این افراد را به عنوان همراه برای ادامه مسیر بپذیرند و فرایندهای خود را تغییر دهند.

سرپرست شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: آنچه امروز ما شاهد آن هستیم این است که مترو گران اداره می شود و باید تلاش کنیم تا ایرادات برطرف شده و به سمت و سویی حرکت کنیم که معاونت حمل و نقل و ترافیک برای ما تبیین کرده است.

وی خاطرنشان کرد: همه ما  در مدت زمانی که مسئولیتی داریم جز خدمت به مردم و همکاران هدف دیگری نداریم و خادم همه ملت هستیم.

عباسی نامی در پایان برای هردو بزرگوار آرزوی توفیق و موفقیت داشت.

سعیدی فر ضمن تشکر از زحمات آقای سقط فروش مدیر سابق بازرسی گفت: آقای مهدی صائبی از پیگیرترین همراه ترین افراد با مجموعه بهره‌برداری متروی تهران هستند و آقای گودرزی رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران نیز از ایشان خواسته اند به عنوان بازو و همراه در کنار دکتر نامی سرپرست شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه قرار گیرند تا با کمک همه افراد این شرکت به اهداف مد نظر دست پیدا کند.