به گزارش اکونا پرس،

به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه؛ 25نفر از فرزندان کارکنان  مترو با حضور در این شرکت از نزدیک با سرپرست شرکت بهره برداری متروی تهران و فعالیت های متروی تهران آشنا شدند.

در ابتدای این نشست کودکان درخواست های در خصوص  فعالیت دوباره مترو یاران، ایجاد فضا سازی مناسب برای کودکان در ایستگاه ها، تهیه کتاب آموزش شهروندی با محوریت مترو و برگزاری تورهای گردشگری مترو ویژه کودکان را داشتند.

سرپرست شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه نیز ضمن ابراز خوشحالی از حضور کودکان در این شرکت با آنها به گفتگو نشست و سوالاتی را در خصوص مزایا و نحوه استفاده از مترو پرسید.

حامد عباسی نامی گفت: فرزندان کارکنان مترو شناخت خوبی از مترو دارند و می توانند این آموزش ها را به سایر همسالان خود در مدارس، مهد کودک ها و محله ها ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه کودکان سفیران ما در خارج از فضای مترو هستند از آنها خواست  برای فرهنگ سازی استفاده هرچه بیشتر بزرگسالان از مترو فعالیت کنند.

سرپرست شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از برگزاری اردو آموزشی برای کودکان خبر داد و افزود: کودکان می توانند از نزدیک با مجموعه های مختلف  مترو آشنا شوند.

گفتنی است در پایان این نشست سرپرست شرکت بهره برداری متروی تهران  با اهدا هدایایی روز کودک را به آنها تبریک گفت.