به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵ ، نشستی با حضور فرماندهان فراجای منطقه ، سر کلانتر دوم ، روسای کلانتری ها، پلیس های تخصصی و همچنین  معاونین و شهرداران نواحی مرتبط حضور داشتند برگزار شد.  

در این نشست که به میزبانی شهرداری منطقه ۵ برگزار شد ، احسان شریفی شهردار منطقه از  تلاش های برادرانه فراجا برای امنیت منطقه وحال خوب شهروندان تجلیل کرد.

همچنین شهردار منطقه اذعان داشت: تلاش وهمت والای نیروهای پلیس و شهادت جهادگونه تعدادی ازآنان جای بسی تفکردارد که از سرمایه وجودی خود گذشته و جان بر کف برای تامین امنیت ازگذشته تاکنون همیشه در صحنه حضور داشته و دارند. 

تبارمعاون دادستان تهران و سرپرست دادسرای انقلاب ناحیه ۵ نیز عنوان کرد: : اقدام هوشمندانه شهردارمنطقه ۵ بابت این جلسه جای تقدیر و تشکر دارد که این اقدام درموقعیتی مناسب در این روزهای پر زحمت همکاران فراجا بوده و اینگونه جلسات باعث دل گرمی و ایجاد انگیزه می شود.

مرادی معاون اجتماعی فاتب نیز با تقدیر ازاقدام شهرداری منطقه ۵ نیز گفت: اگر سه رکن عدلیه، نظمیه و بلدیه در کنار هم باشند مشکلات مردم حل می شود. 

در پایان این نشست شهردار منطقه ۵ با اهدای لوح از عوامل فراجای منطقه تقدیر واشاره کرد شهرداری منطقه ۵ کماکان آماده هرگونه همکاری و تعامل مشترک با پلیس است.