به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، شرفی در مراسم تکریم و معارفه با تاکید براینکه نگاه مدیریت شهری در حال تغییر است، افزود: این کار نیاز به تیم خوب، فعال و پای کار دارد و تیم منطقه 15 همان تیمی است که باعث اقدامات خوب در این منطقه شده و از آقای صباغ به عنوان کسی که در شروع و به ثمر رساندن بسیاری از تحولات در این منطقه نقش داشتند، قدردانی می کنم. 

او با اشاره به اقدامات خوب صباغ در منطقه 15 گفت: از دکتر زاکانی شهردار جهادی و انقلابی تهران که مجددا توفیق خدمتگزاری به مردم شریف تهران خاصه مردم خونگرم منطقه 15 را نصیب بنده کردند، تشکر می کنم. 

شهردار جدید منطقه در ادامه ضمن قدردانی از حمایت و پشتیبانی معاون و مدیران سابق و جدید امور مناطق شهرداری تهران به صداقت در کار اشاره کرد و گفت: امروز در محضر خداوند متعال صادقانه قدم به میدان گذاشتم و از خدا می خواهم ما را یاری کند تا کارها را با صداقت انجام دهیم. 

او یادآور شد: تحقق اهداف دکتر زاکانی با تدابیر دکتر جاوید و صیانت از دستاوردهای اقای صباغ و تکمیل کارهای نیمه تمام منطقه با یاری همکاران منطقه از اقدامات ما خواهد بود .

شرفی با تاکید بر اینکه اهداف عالی مدیریت شهری جز نوکری مردم نیست، خاطر نشان کرد: ما در قبال شهدا و خانواده شهدا مسئولیم و شهدا ناظر کارهای ما هستند. هر اقدامی که رضایت مردم و رضایت خداوند متعال را به همراه داشته باشد، لبخندی بر لب شهدا نقش خواهد بست و این نقطه پیروزی است و امیدوارم با همکاری یکدیگر و همراهی معتمدین و دستگاههای خدمات رسان در این راه قدم برداریم.