به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه13، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه هدف از برگزاری این پویش در محلات را ارائه آموزش‌های آمادگی در برابر بلایا، اصول اطفا حریق و کمک‌های اولیه به شهروندان اعلام کرد و افزود : در پویش آموزش همگانی شهر آماده که با محوریت سرای محله‌های منطقه برگزار می شود ، آموزش کمک‌های اولیه، مواجهه با مخاطرات طبیعی و آشنایی با آتش سوزی و مقابله به شهروندان تهرانی ارائه می شود. 

شهردار منطقه13 به عضو گیری خانه های دوام از قشر های مختلف محلات در پویش بزرگ آموزش همگانی شهر آماده اشاره کرد و اظهار داشت : در پویش جدید مخاطبان به سه رده سنی تقسیم شده و آموزش‌ها در سه بخش مقدماتی، میانی و پیشرفته تعریف و برگزار خواهند شد.

او ادامه داد :با توجه به رونمایی پوستر پویش شهر آماده ، این پوستر  با هماهنگی ستاد بحران در فضای مجازی در اختیار و سرای محلات اطلاع رسانی شده است .

شهردار منطقه 13 با بیان اینکه شهرداری سال هاست که فعالیت‌های خود را برای فرهنگ‌سازی آغاز کرده‌است، خاطر نشان کرد : شهروندان می توانند با مراجعه به سرای محلات در این پویش ثبت نام کنند و این برنامه تا پایان سال ادامه دارد که پیش بینی می شود تعداد زیادی از شهروندان در این پویش شرکت کنند.