به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، شرفی ضمن دیدار با پدر و مادر شهید بسیجی گفت: امنیت امروز کشور مدیون جانفشانی ها و ایثارگری همه رزمندگان اسلام است و تکریم خانواده های معظم این عزیزان کوچکترین تکلیف برای مسئولان است. 

او با تاکید براینکه خانواده شهدا حق بزرگی بر گردن مردم و مسئولان دارند ، افزود: ما در قبال شهدا و خانواده های گرانقدر آنها مسئولیم و شهدا ناظر کارهای ما هستند. از همین رو خدمت رسانی در منطقه را با تکریم از خانواده شهدا و کسب فیض از این بزرگواران آغاز کرده و امیدوارم به لطف خداوند متعال و دنباله روی راه شهدا بتوانیم خدمات صادقانه به شهروندان شریف منطقه 15 که مردمی انقلابی و همیشه در صحنه هستند، ارائه داده و بتوانیم رضایت شهدای بزرگوار را جلب کنیم.  

بنابراین گزارش، شرفی ضمن دلجویی از خانواده معظم شهید به درخواست آنان رسیدگی و با اهدای لوح یادبودی از ایشان تجلیل کرد. 

این گزارش حاکیست، در این دیدار معاونین اجتماعی و فرهنگی و خدمات شهری و محیط زیست منطقه، شهردار ناحیه دو، فرمانده بسییج و رییس امور ایثارگران منطقه را همراهی کردند. 

شایان ذکر است، شهید محمدحسین منتظری از دانش آموزان بسیجی بود که در سال 65 در منطقه عملیاتی شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل شد و پیکر این شهید معظم در قطعه 24 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) آرام گرفت.