به گزارش اکونا پرس،

به نقل از مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران؛ حامد عباسی نامی با بیان اینکه  تعداد مسافر هفت ماه اول سال گذشته  154 میلیون مسافر بود گفت: براساس آمارهای تردد، متروی تهران امسال 221 میلیون مسافر داشته که نشان از افزایش مسافری دارد.

وی تصریح کرد: خط یک شلوغ‌ترین خط مترو، ایستگاه مترو میدان آزادی  پرترددترین و ایستگاه شهر آفتاب خلوت‌ترین ایستگاه‌های مترو تهران هستند.

سرپرست شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه  گفت: متروی تهران ستون فقرات حمل و نقل عمومی است و سفر کردن برای تمامی شهروندان با این وسیله حمل و نقل پاک، ایمن و سریع آسان‌تر شده و مسافران با مدیریت  زمان سفر خود می‌توانند راحت‌ترر از این وسیله استفاده کنند.

نامی با اشاره به اینکه روزانه تمامی ایستگاه‌ها و خطوط متروی تهران و حومه به صورت دقیق رصد می‌شود، افزود: در حال حاضرتمام خطوط متروی پایتخت با افزایش مسافر همراه هستند و ایستگاه‌های تقاطعی مترو که همیشه شلوغ‌تر از ایستگاه‌های دیگر بوده با حجم بیشتر مسافر در ساعت پیک روبرو هستند.
وی با اشاره به اینکه سرفاصله حرکت قطارها در خطوط یک، دو و چهار ۴ دقیقه و در خط سه ۶ دقیقه، خط پنج ۱۰دقیقه، خط شش ۱۵ دقیقه  و خط هفت ۱۲ دقیقه است گفت: تمامی کارکنان شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از ساعت ۵:۳۰ صبح کار خود را آغاز و براساس آخرین مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا تا ساعت ۲۲ خدمات‌رسانی می‌کند.