به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، طوبی براتی گفت: ویژه برنامه های متنوعی به همت مدیریت بحران منطقه  همزمان با روز جهانی داوطلب و با هدف خدمت‌رسانی و ارتقای سطح آگاهی شهروندان در محلات 19 گانه برگزار شد.

او به برگزاری نشست ماهانه مسئولان خانه های دوام و ایمنی محلات منطقه با حضور سرپرست اداره هماهنگی و امور مناطق سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران اشاره کرد و افزود: این نشست با هدف بررسی اقدامات صورت گرفته ، ارائه پیشنهادات و راهکارهای اجرای برنامه‌های ابلاغی سال ۱۴۰۱ ، توسعه آموزش و بالا بردن سطح آگاهی شهروندان در قالب برگزاری پویش آموزش همگانی شهر آماده و ایجاد بستری مناسب برای ارائه خدمات آموزشی به دانش آموزان مدارس متوسطه سطح منطقه و همچنین بررسی و رفع مشکلات و چالش های خانه های دوام و ایمنی برگزار شد .

براتی با اشاره به اینکه  دراین جلسه از 19 مسئول خانه های دوام و ایمنی محلات منطقه 15 تجلیل و تقدیر شد. افزود: این اقدام باعث افزایش انگیزه و تعامل ، همکاری و هماهنگی فی ما بین خواهد شد .

او به تشریح دیگر اقدامات این ستاد پرداخت و گفت: تشکیل گروه دوام مساجد در محلات افسریه جنوبی، کیانشهر شمالی و جنوبی و مشیریه، برگزاری مانور زلزله، پناه گیری و تخلیه اضطراری در مدارس جهاد دختران و پسران، برگزاری مانور دور میز با هدف بررسی انواع سناریو ها در زمان بحران احتمالی با حضور اعضای تخصصی ستاد مدیریت بحران منطقه در شهرداری ناحیه 3 از جمله این اقدامات است.

دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه در پایان خاطرنشان کرد: بیش از 800 شهروند در گروه های دوام منطقه عضو هستند، او اظهار امیدواری کرد: با برگزاری برنامه های آموزشی و مانورهای تخصصی آمادگی لازم در مواجه با بحران های احتمالی حاصل شود.