به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، تورج فرهادی با اعلام این خبر افزود: در چند روز اخیر با افزایش ظرفیت گرمخانه این منطقه به طور میانگین روزانه 170 مددجو و آسیب دیده  شناسایی و نسبت به تشکیل پروند، ارائه خدمات مددکاری و روانشناسی اقدام می شود.

این مسئول با اشاره به رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در پذیرش و استقرار مددجویان گرمخانه ها اشاره کرد و گفت: مددجویان در بدو ورود استحمام و با دریافت لباس در گرمخانه مستقر می‌شوند. 

سه وعده غذا، ویزیت پزشکی از دیگر خدمات ارائه شده به مددجویان پس از پذیرش است.

به گفته فرهادی به منظور حمایت و برنامه ریزی گسترده از افراد بی خانمان و معتادین متجاهر پس از بهبود و خروج از چرخه بی خانمانی و آسیب های اجتماعی به آموزش خیاطی و کفاشی در واحد کار آفرینی گرمخانه مشغول به فعالیت می شوند.

شهردار منطقه  با بیان اینکه بعضی از این افراد خود به گرمخانه ها مراجعه می کنند بیان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده افراد بی سرپرست و کارتن خواب با شماره تلفن فوریت های خدمات اجتماعی ۱۳۷ تماس حاصل فرمایند تا گشت‌های ویژه بلافاصله به محل اعزام و مددجویان را به مددسراها انتقال دهند.

براساس این گزارش، گرمخانه مهر در بزرگراه آزادگان، مسیر شرق به غرب ورودی بزرگراه شهید کاظمی، دسترسی محلی، جنب موتوری سنگین به افراد بی خانمان خدمات ارائه می دهد.