به گزارش اکونا پرس،

به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، مسعود درستی مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در فضای صمیمی، دوستانه و به‌دور از هرگونه سلسله‌مراتب اداری پای درد و دل و نقطه‌نظرات همکاران واحدهای مختلف شرکت نشست.

درستی در این نشست که با محوریت رفع موانع و مشکلات رفاهی و معیشتی پرسنل و همچنین نحوه واگذاری وام بانکی و خانه‌های سازمانی شرکت برگزار شد، ضمن تأکید بر شفاف‌سازی در امور رفاهی گفت: در تلاش هستیم با عزمی مضاعف مشکلات پیش روی پرداخت وام و نحوه واگذاری خانه‌های سازمانی به کارکنان را شناسایی کنیم و در صورت مشاهده هر نوع تخلف یا ناعدالتی با افراد خاطی برخورد خواهیم کرد.

وی افزود: با توجه به مشکل پیش‌آمده در پرداخت وام بانکی، مذاکرات برای حل این موضوع با بانک عامل و یا در صورت نیاز بستن قرارداد جدید با بانک دیگر برای ازسرگیری دریافت تسهیلات آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با اشاره به اینکه تلاش برای رفع دغدغه‌های کارکنان در خصوص بیمه تکمیلی یکی دیگر از موضوعاتی است که از روزهای اولیه حضور در این شرکت با توجه به پایان قرارداد قبلی، مورد توجه قرار گرفته است خاطرنشان کرد: دلیل تمدید دوماهه قرارداد بیمه تکمیلی با شرکت فعلی، فراهم‌کردن فرصت زمانی برای انتخاب بیمه‌گر اصلح است.

درستی ضمن تأکید بر پیگیری ویژه از بیمه برای پرداخت هزینه‌های درمانی کارکنان گفت: معاونت سرمایه های انسانی خود را موظف به پیگیری مستمر مطالبات پرسنل می‌داند.

وی در پایان گفت: تأمین لباس کار پرسنل نیز در حد بضاعت شرکت در دستور کار قرار دارد و به‌زودی انجام خواهد شد.