به گزارش اکونا پرس،

به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهرتهران؛ پویش "همه هوادار ایران" برای اولین بار در سطح پایتخت توسط سازمان زیباسازی به اجرا در آمد که زیر پوشش بردن سازه های تبلیغات فرهنگی و تجاری، اهتزاز ابر پرچم،  نصب احجام و المان های شهری، نورپردازی و نور افشانی، اجرای ویدئو مپینگ و ایجاد جزیره های فوتبالی در حوزه رویدادها و مبلمان شهری از جمله فعالیت های این پویش بود که همزمان با پایان بازی ها اعضای شورای اسلامی شهر تهران در  بررسی اثربخشی این پویش ضمن ارزیابی موفق آن خواستار تداوم پویش های فرهنگی این سازمان شدند. 

پرویز سروری نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران؛

پویش "همه هوادار ایران" نمونه موفق تقویت روحیه ملی بود

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به عملکرد قابل قبول سازمان زیباسازی شهرتهران در اکران فرهنگی پویش "همه هوادارایران"  خواستار تداوم رویکرد تقویت انسجام ملی از سوی این سازمان شد.
پرویز سروری نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه نگاه تحولی به فعالیت های فرهنگی و تبلیغاتی در دولت و شهرداری کم است، اظهار داشت: خوشبختانه در عملکرد سازمان زیباسازی شاهد نگاه تحولی هستیم که از نگاه صرفا" بسته و قالبی فاصله گرفته و در استفاده از ابزارها و راههای مختلف برای تسری رویکرد فرهنگی و هنری در راستای تقویت انسجام ملی بهره می برد.
سروری ادامه داد: نکته قابل توجه دیگر سرعت عمل در اجرا و اکران طرح های فرهنگی، هنری و ملی است. چراکه باعث ایجاد نظم و وحدت رویه در برنامه ها می شود و این خود یکی از راههای تقویت روحیه ملی است.
پرویز سروری در ادامه سخنان خود ضمن تقدیر از عملکرد سازمان زیباسازی در اجرای برنامه پویش "همه هوادار ایران"  و حمایت از حضور تیم ملی در جام جهانی اظهار داشت: این سازمان در مسئله پرچم بارها اقدامات موثری را انجام داده است. و در حمایت از تیم ملی در قطر نیز توانست با درایت و دقت و با استفاده از ابزار های مختلف موجی از شادی و نشاط را به جامعه تزریق کند. امیدوارم در برنامه های دیگر ملی و مذهبی نیز چنین کارنامه درخشانی داشته باشند.

علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران؛

ضرورت تداوم رویکرد تقویت وحدت ملی در مناسبت های ملی و مذهبی

علیرضا نادعلی نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه مدیریت شهری پایتخت از هرگونه رویکرد و فعالیتی که منجربه تقویت حس میهن دوستی و وحدت ملی می شود حمایت خواهد کرد، افزود: تهران به دلیل جایگاه و تنوع جمعیتی که دارد اجرای هرگونه برنامه و فعالیتی در آن به سایر شهرهای کشور نیز تسری پیدا می کند بر همین اساس جام جهانی هم بهانه خوبی بود برای ایجاد حس همدلی و وحدت اجتماعی به سایر نقاط کشور که با اجرای پویش "همه هوادار ایران" این مهم محقق شد.
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: معتقدم که در تمامی مناسبت های ملی و مذهبی رویکرد تقویت وحدت ملی و حس میهن پرستی ادامه پیدا کند.
نادعلی در ادامه تاکید کرد: خوشبختانه در سازمان زیباسازی شهرتهران چنین رویکردی وجود دارد و من به عنوان نماینده فرهنگی در شورای شهر تهران این روند را تایید نمی کنم.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران؛

اقدامات سازمان زیباسازی در پویش همه هوادار ایران موجب تقویت نشاط اجتماعی شد

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به عملکرد سازمان زیباسازی در پویش همه هوادار ایران اظهار داشت: عملکرد این سازمان در تقویت روحیه همدلی و نشاط اجتماعی موثر بوده است.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران یادآور شد: در ایام جام جهانی، تصویر پرچم دروغین منتشر کردند؛ دشمن از هر موضوعی برای ضربه زدن به روحیه بازیکنان و مردم استفاده می کنند که البته روحیه مردم بسیار بالاست.
وی ضمن تقدیر از سازمان زیباسازی شهرداری برای اقدامات فرهنگی خود در ایام برگزاری جام جهانی در نقاط مختلف شهر تصریح کرد: این برنامه ها در تقویت روحیه مردم و نشاط اجتماعی اثرگذار خواهد بود.

حبیب کاشانی عضو و خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران؛

اقدامات فرهنگی برای مردم ارزشمند است 

   عضو و خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اجرای پویش همه هوادار ایران از سوی سازمان زیباسازی اظهار داشت: سازمان زیباسازی در اجرای این پویش عملکرد موفقی داشته است.

کاشانی ادامه داد: نورافشانی و ویدیو مپینگ هایی که به مناسبت های ملی و مذهبی در میدان آزادی توسط سازمان زیباسازی برگزار می شود، برای مردم بسیار ارزشمند است.
    وی ابراز امیدواری کرد که اقدامات فرهنگی درفضاهای شهری تداوم داشته باشد.