به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری تهران؛ اولین نشست کلیه مدیران منطقه۱۱ با حضور باقری؛ معاون برنامه ریزی؛ توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران؛ جاوید؛ معاون هماهنگی و  امور مناطق شهرداری تهران؛ مردانی؛ مدیر کل سرمایه انسانی و موسوی شهردار این منطقه در سالن اجتماعات موزه و دانشگاه جنگ واقع در محدوده شهری این منطقه برگزار شد .

در این نشست؛ برای نخستین بار بیش از ۱۰۰ نفر از مدیران خانواده مدیریت شهری منطقه۱۱ گرد هم آمدند و در ابتدای این نشست مشاور خانواده و روان شناس حوزه تربیتی در خصوص الزام توجه مدیران به کانون خانواده و اهمیت حفظ خانواده در کنار فعالیت سازمانی برای حضار به سخنرانی پرداخت و کلیپ های گزارش عملکرد مهمترین اقدامات یک سال اخیر منطقه۱۱ به نمایش گذاشته شد .

 هم چنین کلیپ فعالیت های شاخص اقدامات مدیران و پرسنل این منطقه در خدمت رسانی در ایام اربعین نیز برای نخستین بار در این نشست به نمایش گذاشته شد.

 در ادامه نشست نیز شهردار منطقه۱۱ ضمن خوش‌آمد گویی به مدیران و معاونین شهردار تهران به ذکر نکاتی اخلاقی و حرفه ای برای پیشبرد امور در سال کاری جاری پرداخت و برای گفت و گوی دو طرفه با مدیران بدنه مدیریت شهری پاسخگوی سوالات؛ انتقادات و پیشنهادات آنها بود .

مدیران حاضر در جمع؛ دغدغه ها و موانع مد نظرشان را با شهردار منطقه مطرح کردند ‌و معاونین و شهردار منطقه پاسخگوی ابهامات بودند .

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران در جمع مدیران منطقه۱۱ حضور یافت و از برنامه های آتی و اقدامات بودجه بندی و اهمیت مشارکت در طرح من شهردارم گفت و در خصوص بسته های خرسند سازی نیز توضیحاتی را ارایه کرد .

 معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران نیز اشاراتی در خصوص ارزیابی و تلاش برای کسب رتبه های برتر در این منطقه اشاره کرد و از معیار های مهم مدیریتی برای حضار سخن گفت .

 در انتهای این نشست نیز قرعه کشی از بین معاونت ها و نواحی برگزار شد و به قید قرعه به ۱۲ مدیر منطقه۱۱ توسط معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران؛ جوایزی اهدا شد .

این نشست با هماهنگی دفتر شهردار منطقه۱۱ اجرا شد و مقرر شده است تا برگزاری این نشست منظم و مداوم باشد و در مرحله های آتی در سطح کارشناسی نیز برگزار شود.