به گزارش اکونا پرس،

 به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15؛ مهدی اسمعیلی سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه گفت: همزمان با تقارن پویش دوشنبه های ورزشی و پویش جان فدا با شعار "به نیت حاج قاسم"، در ناحیه دو باب الرضای تهران، از خانواده معظم شهدای مدافع حرم شهیدان مردانی و غفوری در بوستان فدائیان اسلام با حضور ۲۵۰ ورزشکار تقدیر شد.

او با اشاره به اینکه پویش دوشنبه‌های ورزش در راستای تقویت روحیه ورزشکاری و ایجاد شور و نشاط، رونق ورزش همگانی را دربرداشته است، افزود: در این پویش بوستان های هر ناحیه به صورت متمرکز ایستگاه ورزش شهروندی را برپا و علاوه بر تهیه صبحانه سالم، به قید قرعه به تعدادی از ورزشکاران هدایایی اهدا می کنند. 

اسمعیلی در ادامه با اشاره به وجود ۱۸ ایستگاه ورزش شهروندی آقایان و ۳۴ ایستگاه ورزش شهروندی بانوان اظهار امیدواری کرد: با توسعه، ترویج و فرهنگ سازی ورزش همگانی شاهد بالابردن سطح سلامت شهروندان و ایجاد شادابی در خانواده ها و محلات باشیم.

سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه همچنین به جشن ۱۰ سالگی ایستگاه ورزش شهروندی در ناحیه پنج اشاره کرد و گفت: به همین منظور مراسمی در بوستان فجر محله افسریه جنوبی، با حضور شهروندان ورزشکار بوستان فجر به همراه مربی ایستگاه ورزش شهروندی، مدیران ورزش و تیم ورزش منطقه همراه با انجام ورزش صبحگاهی و بریدن کیک، سالگرد ۱۰ سالگی این ایستگاه برگزار شد.