به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، شیری با اشاره به اینکه دیدارهای هفتگی با خانواده معزز شهدا به منظور ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام انجام می شود، گفت: خانواده معظم شهدا ولی نعمت ما هستند و دیدار با این بزرگواران انگیزه خدمت در محلات را برای ما مضاعف می کند. 

وی در ادامه افزود: هر هفته پیش از حضور در نشست مردمی و دیدار با نمازگزاران در مساجد محلات منطقه، در منزل یکی از خانواده های گرانقدر شهدا در آن محله حضور یافته و از این بزرگواران کسب فیض می کنیم. 

شهردار منطقه یادآور شد: خانواده شهدا اسوه صبر و شکیبایی هستند و خدمت رسانی و تکریم آنان وظیفه آحاد مردم و به ویژه مسئولان است. 

این گزارش حاکیست، مادر شهید لطفی ضمن تشکر از حضور شهردار منطقه، خاطراتی از فرزند شهیدش بازگو کرد و حاضرین با نثار صلوات و فاتحه؛ یاد و نام شهید را گرامی داشتند.

در این دیدار ؛ معاونین خدمات شهری و محیط زیست و اجتماعی و فرهنگی، شهردار ناحیه دو، فرمانده بسیج و روسای روابط عمومی، امور  ایثارگران و بازرسی منطقه و نماینده بنیاد شهید منطقه؛ شهردار را همراهی کردند. 

شایان ذکر است، پاسدار شهید فریدون لطفی در سن 23 سالگی در تهران و در درگیری با منافقین به درجه رفیع شهادت نائل شد و پیکر مطهرش در قطعه 40 گلزار شهدای بهشت زهرا (س) آرام گرفت.