به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4، در این نشست " پیرهادی" عضو شورای اسلامی شهر تهران، "نادعلی" سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، "نظری" معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران،  "شریفیان"  مدیرکل هماهنگی، نظارت و پیگیری امورمناطق شهرداری پایتخت در مرکز کنترل ترافیک منطقه 4حضور پیدا کرده و از اقدامات عملیات برف روبی این منطقه بازدید کردند.

کمالی زاده شهردار منطقه 4 خاطرنشان کرد: خداوند را شاکریم که با اقدامات هوشمندانه و مدبرانه ای که از ابتدای فصل پاییز در تجهیز ستاد برف روبی منطقه رخ داده بود، در بارش های اخیر آمادگی کامل داشته و شاهد مشکلی برای لغزندگی، یخ زدگی و تصادفات احتمالی  نبودیم.

 گفتنی است در این بازدید نادعلی ضمن قدردانی از عملکرد خوب ستاد برف روبی منطقه۴ گفت: با توجه به بارش بی سابقه برف در این روزها منطقه ۴ توانست با تجهیزات لازم معابر و بزرگراه ها را برای تردد شهروندان ایمن سازد.

"پیرهادی" عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه گفت: تلاش مناطق شمالی پایتخت برای ارایه خدمات به شهروندان جای قدر دانی دارد که با اقدامات موثر و رعایت کامل در مدیریت شن پاشی توانست مثمر ثمر واقع شود.

در ادامه شهردار منطقه ۴ با ارایه گزارشی از اقدامات این منطقه در بارش های اخیر گفت: این منطقه با ۹۶۰ کارگر خدمات شهری ، ۱۳۸ دستگاه کامیونت و مکانیزه و شن پاشی مستمر ۸۰ تن نمک و ۱۵۰۰ تن ماسه بی وقفه معابر را برای تردد وسایل نقلیه آماده کرد./ انتهای خبر