به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، محمد شیری گفت: این مسیر دسترسی با هدف ایمن سازی معبر، دسترسی ایمن، کاهش زمان و طول سفر، ارتقای رضایتمندی شهروندان و تردد روان وسایل نقلیه در حال احداث است.

 به گفته او، در این راستا مسیر دسترسی مذکور در حدفاصل بزرگراه شهید نجفی رستگار تا بتن سروش به طول 500 متر و با انجام اقدامات نظیر 700 متر مکعب خاکبرداری ،۵۰۰ متر مکعب اجرای لایه زیر سازی و هزار و دویست تن آسفالت مکانیزه انجام و به بهره برداری رسید.

 شیری اضافه کرد: در این محدوده، گاراژ های متعددی وجود دارد که بمنظور رفاه آنان با تلاش حوزه فنی و عمران منطقه این مسیر دسترسی با اولویت خدمات رسانی به آنها احداث و به بهره برداری رسید.

شهردار منطقه ادامه داد: برای ایمن سازی و ساماندهی این دسترسی، 500 متر طول قبل از بزرگرا ه شیهد نجفی رستگار در حال زیرسازی و آسفالت است و همچنین در ادامه تکمیل دسترسی اجرای عملیات خاکبرداری و زیر سازی نهر سازی و کانیو بندی به طول 500 متر طول حدفاصل توان گاز تا کمپ افاغنه در بزرگراه امام رضا(ع) در دست اقدام می باشد.

 شیری با اشاره به اینکه با احداث این مسیرهای دسترسی، تردد ایمن در بزرگراه امام رضا (ع) را در بر خواهد داشت گفت: با اجرای این عملیات علاوه برکاهش طول سفر، تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه و افزایش رضایتمندی شهروندان به خصوص اهالی محله را در پی خواهد داشت.