به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، شیری با اشاره به اینکه دیدارهای هفتگی با خانواده معزز شهدا به منظور ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام انجام می شود، گفت: خانواده معظم شهدا ولی نعمت ما هستند و دیدار با این بزرگواران انگیزه خدمت در محلات را برای ما مضاعف می کند. 

وی در ادامه افزود: هر هفته در منزل یکی از خانواده های گرانقدر شهدا در  محله حضور یافته و از این بزرگواران کسب فیض می کنیم. 

 شهردار منطقه یادآور شد: خانواده شهدا اسوه صبر و شکیبایی هستند و خدمت رسانی و تکریم آنان وظیفه آحاد مردم و به ویژه مسئولان است. 

این گزارش حاکیست، مادر شهیدان عرب سرخی میشابی ضمن تشکر از حضور شهردار منطقه در سالروز تولدشان ، خاطراتی از فرزندان شهیدش بازگو کرد و حاضرین با نثار صلوات و فاتحه ؛ یاد و نام این دو شهیدرا گرامی داشتند.

در این دیدار ؛ شهردار منطقه ، معاون اجتماعی و فرهنگی ، شهردار ناحیه یک ، فرمانده بسیج ، امور  ایثارگران منطقه و رئیس بنیاد شهید منطقه حضور داشتند. 

شایان ذکر است ، پاسدار شهید حجت اله عرب سرخی میشابی در دفاع مقدس عملیات کربلا ۸ منطقه شلمچه درسال ۶۶ و پاسدار شهید فتح اله عرب سرخی میشابی در دفاع مقدس عملیات ابوقریب در سال ۶۷ به درجه رفیع شهادت نائل شدند  و پیکر مطهرش در قطعه ۲۹ گلزار شهدای بهشت زهرا (س) آرام گرفت.