به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "علی اصغر کمالی زاده" با اعلام این خبر گفت: خوشبختانه امسال سالی پربرکت و پربارش بود که با مقدمه چینی ها و تمهیدات هوشمندانه با هیچ گونه آبگرفتگی و لغزندگی جدی روبرو نشدیم.

او ادامه داد: در پی بارندگی های اخیر نیروهای خدمات شهری منطقه در نقاط مختلف به ویژه نقاطی که احتمال آبگرفتگی بیشتر است، با امکانات و تجهیزات کامل مستقر شده تا به شهروندان خدمت رسانی کنند.

شهردار منطقه ۴ با ارایه گزارشی از اقدامات این منطقه در بارش های اخیر گفت: این منطقه با تعداد زیادی کارگر خدمات شهری ، ماشین‌های تخصصی کامیونت، خاور و شن پاش مستمر در حال پخش ماسه و شن در معابر محلی و بزرگراهی بوده و راه را برای تردد عابران و خودروها باز می کنند.

کمالی زاده اذعان داشت: لایروبی، نظافت و رسوب شکنی مسیل ها، نهرها و جوی ها و حوضچه های منطقه عاملی است که از آبگرفتگی ها به صورت جدی جلوگیری می کند، همچنین عملیات برف روبی و برف تکانی از لغزندگی های آتی جلوگیری خواهد کرد.

شهردار منطقه۴در پایان از شهروندان خواست در صورت نیاز به خدمات رسانی در حین یا بعد از بارش با سامانه 137+ تماس گرفته و درخواست خود را با مجموعه شهرداری منطقه ۴ عنوان کنند.