به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، محمد شیری شهردار منطقه گفت: در مجموع 28 پروژه در حوزه های عمرانی، ترافیکی، فرهنگی و خدمات شهری در منطقه آماده افتتاح و بهره برداری شده که 6 عنوان از این پروژه ها مربوط به حوزه فنی و عمران است. 

به گفته او؛ این پروژه ها با هدف ایمن سازی معابر، دسترسی ایمن، کاهش زمان و طول سفر، ارتقای رضایتمندی شهروندان و تردد روان وسایل نقلیه به زودی افتتاح و در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

شیری در تشریح پروژه ها ادامه داد: احداث مسیر ارتباطی کندرو دسترسی جنوبی  بزرگراه امام رضا (ع) ، پیاده رو سازی در 17 محور نواحی هفتگانه، جدول بندی 39 خیابان و معبر، لوله گذاری انهار خیابان های عباس کاشی، آقاجانلو ، 15 متری سوم افسریه، سهند و البرز، تراش و روکش آسفالت به مساحت25 هزار و 889 متر مربع و لکه گیری آسفالت و مرمت نوارحفاری به مساحت 4 هزار و 540 متر مربع از جمله  پروژه های حوزه فنی و عمران است که به  پایان رسیده است.

شهردار منطقه در پایان خاطرنشان کرد: این اقدامات در راستای جلب مشارکتهای مردمی، ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و افزایش تعلق محله ای طی یک سال گذشته با همت همکارانم تکمیل و به ثمر نشسته است .