به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، با توجه به اهمیت حفظ و صیانت از اراضی شهر و به منظور برخورد قانونی با کسانی که اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز می کنند، 16 سوله هر کدام 800 مترمربع و مجموعا 12 هزار و 800 متر مربع در ضلع جنوبی خیابان شقایق روبروی پیروز شمالی رفع خلاف شد.

او با اشاره به رفع خلاف 38 هزار و 800 متر مربع از اراضی بیان کرد: 24 مورد چهار دیواری به متراژ 26 هزار متر مربع آزاد سازی شد که و هیچ گونه صدماتی در پی نداشت..

شهردار منطقه ۱۹ با بیان اینکه بخش دیگری از این تخلفات به وجود فضاهای بی‌دفاع شهری و نفوذ ناپذیر در این محدوده مربوط می شود، تأکید کرد: جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در محدوده این منطقه به منظور حفظ حقوق شهروندان با جدیت پیگیری می‌شود و در همین راستا عوامل نظارتی در نواحی به طور مداوم در محدوده، گشت‌زنی دارند و با تخلفات صورت گرفته و سودجویی‌های افراد مقابله می‌کنند.

فرهادی خاطرنشان کرد: به منظور حفظ حقوق شهروندان با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه مطابق قانون برخورد خواهد شد و شهروندان باید قبل از هرگونه ساخت و ساز با مراجعه به شهرداری نسبت به نوع کاربری زمین و دریافت مجوز پروانه ساخت و ساز اقدام کنند.

براساس این گزارش این عملیات با تجهیزات 5 دستگاه لودر در معیت80 نفر از نیروهای یگان حفاظت با حضور سرهنگ سید هادی موسوی فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران و جانشین، رییس دفتر شهردار منطقه،معاون خدمات شهری و محیط زیست،شهرداران نواحی پنج گانه با نیروهای نواحی، 150 نفر نیروهای شهربان و همکاران  شهرداری انجام شد.