به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک،سید مهدی صباغ شهردار این منطقه با اعلام  خبر فوق اعلام کرد: ۸۱۵ میلیارد تومان سهم قبوض از عوارض پایدار شهری در منطقه یک است که با پشتکار مامورین شهرداری منطقه، از یکشنبه هفتم تا دوشنبه ۱۵ اسفند ماه،  بیش از ۱۷۵ هزار فیش توزیع و در خصوص بخشودگی جرایم عوارض سالهای پیش و تخفیف ۱۰ درصد جایزه خوش حسابی مندرج در فیش ها به مالکینی که تا ۲۹ اسفند اقدام به پرداخت عوارض خود نمایند، اطلاع رسانی شد.

او افزود: جهت تکریم و پاسخگویى به ارباب رجوع و رفع نقص فیش مودیان تیمى از کارشناسان در اداره درآمد منطقه مستقر است.

شهردار منطقه یک درآمد نقدی منطقه را رو به افزایش دانست و گفت: درآمد نقدی وصولی منطقه در حال حاضر از ۳۳ درصد به ۷۳ درصد رسیده است که با همکاری مالکین در پرداخت عوارض شهری و تامین هزینه‌ها خدمات رسانی به شهروندان در حوزه ها با سرعت بیشتری اجرا خواهد شد.

صباغ افزود: با اتمام توزیع قبوض طرح های استقبال از بهار در همه نواحی با تلاش بیشتر در حال اجراست تا شمیران در آستانه سال جدید شایسته نگین تهران باشد.

گفتنی است امسال با هدف ارتقاء سرعت و دقت در توزیع، با تحویل قبوض به مالکین شماره تماس آنها دریافت شد تا علاوه بر پایش نحوه درست توزیع، اطلاعات در سامانه وارد و از سال آتی عوارض از طریق پیامک به اطلاع آنها  برسد و دیگر به صورت کاغذی چاپ نمی شود.