به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، محمد شیری شهردار منطقه با تاکید بر اتخاذ تمهیدات لازم برای پیشگیری از خطرات احتمالی گفت: این جلسه به منظور آمادگی در مقابل حوادث احتمالی چهارشنبه سوری برگزار شده و  تقسیم کار لازم صورت گرفت. 

او به تشریح اقدامات لازم پرداخت و گفت: شناسایی تمامی مکان های خاص و حادثه خیر در نواحی هفتگانه، افزایش اکیپ های گشت زنی، آماده باش کامل شبانه، تخلیه کامل مخازن و ... همزمان با چهارشنبه پایان سال انجام شد.

شیری اضافه کرد: استقرار یک ایستگاه ویژه اورژانس و آتش نشانی در محدوده بازار گل، تعطیلی بازار مواد شیمیمایی کیمیا، پخش و توزیع کلیپ و محتوای آموزشی برای اطلاع رسانی و آگاه بخشی شهروندان، برگزاری جلسات آموزشی در مدارس و سراهای محله و آماده باش کامل ستاد مدیریت بحران منطقه از دیگر تمهیدات شهرداری منطقه در چهارشنبه آخر سال است.

شهردار منطقه گفت: اداره فضای سبز نیز ضمن آماده باش در این روز، تجهیزات لازم از جمله واترجت، تانکر، کپسول های آتش نشانی و آتش کوب برای اطفاء حریق در شب چهارشنبه تدارک و تمامی تانکرهای آب مستقر در نواحی نیز آبگیری و چمن کاری ها آبیاری می شود.

 شیری در پایان اضافه کرد: برای جلوگیری از رفع مخاطرات ناشی از آتش افروزی و زباله سوزی در شب چهارشنبه، تمامی مواد اشتعال زا از جمله زباله ها و شاخه های خشک درختان جمع آوری و همچنین پس از برگزاری مراسم چهارشنبه سوری عوامل فضای سبز نسبت به پاکسازی کامل محیط و نظافت اقدام خواهند کرد.