به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ شورای عملیاتی توسعه مدیریت با حضور شهردار، معاونین برنامه ریزی و سرمایه انسانی و فنی و عمرانی، مدیران ادارات حراست، بازرسی، گزینش، سرمایه انسانی، خدمات آموزشی و ممیز اداره کل سرمایه انسانی برگزار شد.

بر اساس این گزارش؛ موضوعات مطروحه در این جلسه شامل انتصابات مدیران و کارشناسان، جابجایی‌های درون و برون‌سازمانی، موارد تشویقی و تنبیهی، برقراری فوق العاده ویژه کارشناسی ارشد و خبره، ادامه تحصیل و ارتقای پست و گروه کارکنان رسمی و قراردادی تصمیم گیری شد.

همچنین در این جلسه؛ مدیر اداره سرمایه انسانی منطقه ۲۱ جهت تعیین وضعیت کارکنان قراردادی دارای قرارداد سه ماهه گزارشی را ارائه کرد و مقرر شد تا پس از اخذ نظر محل خدمت افراد مشمول در جلسه بعدی مطرح و تصمیم‌گیری نهایی شود.

در انتهای این جلسه؛ گزارش واحد رفاه درخصوص طرح پویش تشکیل پرونده پزشکی کارکنان شهرداری منطقه ۲۱ تهران همزمان با هفته ملی سلامت ارائه شد و همچنین درخصوص تخصیص وام بسته خرسند ساز به پرسنل منطقه مواردی عنوان شد. تقویم آموزشی سال ۱۴۰۲ به همراه نیازسنجی آموزشی کارکنان توسط رئیس اداره خدمات آموزشی و بهسازی سازمان ارائه شد.