به گزارش اکونا پرس،

به نقل ازخبرنگار فولاد در حاشیه برگزاری این آیین، معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی فولاد مبارکه گفت: یکی از اساسی‌ترین راهبردهای فولاد مبارکه خلق آینده بهتر برای جامعه است. معتقدیم برای تحقق این راهبرد و در این مسیر به انسان‌های بالنده نیاز داریم و برای بالندگی نیز نیاز به پر پرواز داریم. یقیناً این پر پرواز وقتی حاصل می‌شود که انسان بتواند خود را بشکافد و به پیرامون خود بنگرد و درون خود را به بیرون وصل کند و این اتصال درون به بیرون نیازمند ایجاد نگرشی است که از سمت بهشت گشوده می‌شود و به سمت تعالی هدایت می‌شود.

علیرضا کاظمی تأکید کرد: اگرچه باید جسم ما مجهز به علم و مهارت باشد و روی زمین کار کند؛ اما باید نگرش ما در آسمان‌ها باشد. اگر این‌گونه شد، برای خلق آینده بهتر موفق خواهیم بود و این درست همان نگرشی است که نزد رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس دیده می‌شد.

وی با بیان اینکه تشییع یک شهید گمنام در فولاد مبارکه تداعی‌گر دوباره ارزش‌های دفاع مقدس نزد مدیران و کارکنان فولاد مبارکه است و ضمن اشاره به جایگاه شهدا تصریح کرد: شهدا در واقع خود را شکوفا کردند و خود را از درون به بیرون متصل کردند. آن‌ها با ایثار و ازخودگذشتگی به سمت فرانیازها حرکت کردند. ازاین‌رو وقتی انسان در نگرش خود، دیگران را ببیند و ایثار را باور کند، حتماً می‌تواند عملکرد جهادی داشته باشد و به‌درستی، نگاه و حرکت جهادی است که خلق آینده بهتر برای ایران اسلامی و عزیز را به همراه خواهد داشت.

امنیت و اقتدار ایران اسلامی از برکات خون شهداست
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید موحدیان شرکت فولاد مبارکه در این باره افزود: امنیت و آسایش امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا و مجاهدت‌ها و ازخودگذشتگی‌های ایثارگران و خانواده‌های آنان به ‌دست ‌آمده است.

عباسعلی مالکی شهدا را پرچم‌دار دفاع از ارزش‌های اسلام دانست و افزود: دستاوردهای انقلاب اسلامی مرهون رشادت رزمندگان و خون شهداست.

وی ادامه داد: شهدا زنده‌اند و ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند و باید به‌گونه‌ای عمل کنیم تا در روز قیامت شرمنده آنان نشویم؛ چراکه عزت و آبروی خود را مدیون آن‌ها می‌دانیم.

 فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید موحدیان شرکت فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: شهدا جانشان را در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فدا کردند و امروز ما با خدمت به مردم، باید این راه را ادامه دهیم.

میزبانی از شهید گمنام توفیقی بزرگ برای کارکنان فولاد مبارکه
حجت‌الاسلام نبوی، مسئول دفتر هماهنگی تبلیغات اسلامی فولاد مبارکه نیز در جریان تشییع این شهید گفت: امروز توفیق بزرگی شامل حال کارکنان شرکت فولاد مبارکه شد که میزبان شهید گمنام بودند؛ چراکه توفیقی از این بیشتر در این ایام نداریم.

وی افزود: شهدا رفتند تا ما در آرامش زندگی و خدمت کنیم. کارکنان فولاد مبارکه نیز منتظر چنین روزی بودند تا با اشک خود میثاق جدیدی با شهدا ببندند و راهشان را ادامه دهند.

مسئول دفتر هماهنگی تبلیغات اسلامی فولاد مبارکه تصریح کرد: بارها تشییع شهدا را داشته‌ایم و تا هفته‌ها آثار آن را می‌بینیم و ان‌شاءالله آثار تشییع امروز را برای همیشه خواهیم دید.

شهدا جان و مال و هر آنچه را داشتند برای دین، نظام و انقلاب و امنیت در طبق اخلاص گذاشتند
محسن طبیعی، مدیر گزینش و جانشین فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید موحدیان فولاد مبارکه نیز در حاشیه این آیین گفت: امروز مهمان خوبی را در فولاد مبارکه بدرقه کردیم.

وی با بیان اینکه شهدا که جان و مال و هر آنچه را داشتند برای دین، نظام و انقلاب و امنیت در طبق اخلاص گذاشتند، گفت: امروز عطر دل‌انگیز شهدا در این کارخانه بزرگ که در صف اول جهاد اقتصادی است پیچید و برای ما بار دیگر حال و هوای جبهه‌ها را یادآوری کرد.

دریافت رزق معنوی با تشیع پیکر یکی دیگر از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس
محمد سامونی رئیس اداره امور فرهنگی فولاد مبارکه نیز گفت: امروز کارکنان فولاد مبارکه با تشییع پیکر یکی دیگر از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس رزق معنوی خود را دریافت کردند.

وی با بیان اینکه حضور در آیین تشییع و وداع با پیکر شهدای هشت سال دفاع مقدس در واقع ره‌توشه کارکنان فولاد مبارکه برای موفقیت در عرصه جهاد اقتصادی است، افزود: حضور در مراسم تشییع شهدا سنگر اول جهاد اقتصادی است که امروز به‌خوبی محقق شد.