به گزارش اکونا پرس،

شرکت ال جی الکترونیک یکی ازپیشگامان صنعت لوازم خانگی محسوب می شود که سال ها است که با عرضه محصولات با کیفیت در سطح جهانی شناخته شده است.

براساس شاخص رضایتمندی مشتریان آمریکایی، خشک کن و لباسشویی های ال جی برای دومین سال متوالی جایگاه نخست را از نظر اطمینان و عملکرد به خود اختصاص داده اند.

موفقیت های ال جی تنها به این جا خلاصه نمی شود و کسب جایزه رضایت مشتریان جی دی پاور سال 2018 را نیز به دیگر افتخارات این برند کره ای اضافه کنید.

این غول فناوری جهان در سال جاری به سبب کیفیت بالای محصولات و خدمات در صدر لیست قرار گرفت و این نشان از رضایت بالای مشتریان از محصولات ال جی است.

مدیر ارشد بازاریابی ال جی در این خصوص عنوان کرد: خرید ماشین لباسشویی و خشک کن تصمیم بزرگی است، لوازم خانگی ال جی در بخش های اطمینان و ضمانت، کیفیت و رضایتمندی مشتریان از سوی کارشناسان زبده در جایگاه نخست قرار گرفته اند و ما تنها به این بسنده نکرده ایم و از مشتریان دعوت کرده تا عملکرد لوازم شستشوی ال جی را از نزدیک بررسی کنند.

خشک کن و ماشین لباسشویی های ال جی از گواهی انرژی استار برخوردار هستند و در نتیجه مصرف انرژی پایین، عملکرد و کیفیت بالا از ویژگی های قابل توجه این سری محصولات ال جی است.