به گزارش اکونا پرس،

در همین خصوص گفتگویی کوتاه با یکی از کارآفرینان برتر و موفق این ورکشاپ داشتیم که در ذیل می خوانید:

حمیدرضا محسنی ،مدیرعامل املاک مرکزی ایران مهر در غرب استان تهران از مدیران کارآفرین برتر در حوزه املاک می باشد.

این املاک دارای 6شعبه فعال و 35 پرسنل و نیروی کار جوان است.

حمیدرضا محسنی در خصوص برگزاری این اجلاس گفت : همایش ها در سطح خوبی برگزار می شود و باعث شده تا بازار رقابتی بین افراد این صنف ایجاد شود و هر سال نیز سطح کیفی این همای ها بالا می رود .

محسنی گفت : مزایای فروش آنلاین در شرایط کرونایی بسیار خوب است و به بازار مسکن کمک می کند.

وی سیاست غلط مدیران را مسبب هیجانی بودن بازار ملک دانست و گفت این سیاست ها باعث شده در تمام اصناف بخصوص املاک نابسامانی به وجود بیاید .

محسنی اضافه کرد: فایل‌یابی و فروش املاک با روش‌های آنلاین، سود بسیار قابل توجهی دارد. فرض کنید بخشی از مشتریان از طریق شبکه‌های اجتماعی با شما آشنا می‌شوند. مواد اولیه آن یعنی املاک فایل‌‌شده، شاید ده هزار تومان تمام شود ولی اگر یکی از آن مشتریان، خریدار واقعی باشد، بیش از یک میلیون تومان سود به شما خواهد رسید. با شیوه فروش اینترنتی تعداد متقاضیان به شدت افزایش می‌یابد. با افزایش آنها، بر تعداد معاملات نیز افزوده می‌شود به دنبال آن، سود شما نیز به‌صورت تصاعدی افزایش می‌یابد.

وی گفت: پیشنهاد می‌کنم حداقل روزی نیم ساعت کتاب بخوانید یا با عضویت در سایت‌های اینترنتی مفید، آخرین مطالب حرفه‌ای املاک را دنبال کنید. با این روش پس از مدتی در منطقه کارتان بی‌رقیب می‌شوید.

بنابراین یادگیری را دست‌کم نگیرید و از اینترنت و محصولات آموزشی هم به عنوان کمک استفاده کنید، ولی این‌ها جایگزین کتاب نمی‌شوند. خیلی هم به مطالب اینترنت اعتماد نکنید. در اینترنت هر کسی به راحتی می‌تواند آمارهای اشتباه منتشر کند و اطلاعات غلط بدهد.