به گزارش اکونا پرس،

 به لطف عدم وجود محدودیت در ارائه طرح ها در سگمنتی خاص و یا استفاده از نرم افزاری خاص جهت طراحی و ارسال آثار بالغ بر چهارصد شرکت کننده طرحهای خود را جهت اولین دوره مسابقه طراحی خودرو مفهومی مدیران خودرو ارسال نمودند. طرح های ارسالی از تنوع بالایی برخوردار بوده و شرکت کنندگان بر اساس سلایق وعلایق خود نسبت به طراحی و ارسال آثاری که از خودرو هاچ بک تا پیکاپهای فول سایز را در بر می گرفت اقدام نمودند. همچنین حضور فعال بانوان محترم در این مسابقه نیز قابل توجه می باشد.
در تاریخ دوم اسفند ماه 1399 اولین جلسه ارزیابی طرح های ارسالی با حضور اعضای هیئت داوری که قبلا توسط شرکت مدیران خودرو معرفی گردیده بودند آغاز گردید. از بین بیش از 400 طرح ارسالی  هفتاد طرح برگزیده شدند و جهت بررسی نهایی مورد ارزیابی مجدد قرار خواهند گرفت. لازم به ذکر است دستورالعمل هیئت داوری  مسابقه خودرو طراحی MVM بر اساس همخوانی آثار ارسالی با پارامترهای ذکر شده در سایت مسابقه از جمله: خلاقیت، زیبایی شناسی، هارمونی، عملکرد و نحوه ارائه می باشد. آثار حذف شده در یکی و یا تمامی این عوامل ضعیف عمل کرده و کارهای منتخب به صورت میانگین دارای توازن بالاتری در رعایت دستورالعمل مذکور داشته اند. 
اسامی ده طرح برتر تا قبل از سال نو توسط شرکت مدیران خودرو اعلام خواهد گردید اما سه نفر اول در در نیمه دوم فروردین 1400 معرفی خواهند شد. تا پایان اعلام نتایج با ما همراه باشید.