به گزارش اکونا پرس،

به نقل از خبرنگار روابط‌عمومی، ۱۷ شهریورماه ۱۴۰۰، سرهنگ محمد کریم شکوهی‌نیا به نمایندگی از سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور با حضور در مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهید حاج علی هاشمی، ضمن بازدید مراتب تقدیر و تشکر سردار سلیمانی را ابلاغ کرد.

سرهنگ محمد کریم شکوهی‌نیا با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اولویت قرار دادن سلامت جامعه افزود: بسیج همیشه در صحنه‌ی خدمت حاضر است. بسیج نهادی مردمی است که هرگاه احساس کند، برای خدمت حاضر می‌شود. امروز شیوع گسترده‌ی ویروس کرونا، سلامت جامعه را هدف قرار داده است. راه‌اندازی مراکز واکسیناسیون که در اهواز به نام سردار شهید حاج علی هاشمی مزین است، نشان از عزم و اراده‌ی بسیج و بسیجیان در یاری رساندن به اقشار جامعه و ریشه‌کن نمودن ویروس کرونا دارد.

وی در پایان از سوی رییس سازمان بسیج مستضعفین مراتب تشکر و قدردانی را نسبت به بسیجیان سراسر کشور اعلام نمود و گفت: خوزستان سرزمین رشادت‌های دلاورانی است که در طول هشت سال دفاع مقدس خاکریز اول بودند. امروز هم در میدان جنگ هستیم، دیروز جنگ با دشمنی بود که با توپ و تانک آمده بود، امروز به جنگ ویروسی می‌رویم که اگرچه دیده نمی‌شود، اما سلامت جامعه را نشانه گرفته است. امید که با همان عزم و سلحشوری رزمندگان جنگ، بر ویروس کرونا غلبه کنیم.

گزارش خبرنگار ما حاکی است، مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهید حاج علی هاشمی، از ۱۴ روز گذشته در منطقه کوی علامه (چهارصددستگاه) به همت حوزه بسیج کارگری شهید بقایی فولاد خوزستان راه‌اندازی شده است و تا به امروز نزدیک به هفت هزار تن از ساکنین منطقه در این مرکز واکسینه شدند. فعالیت این مرکز تا پایان واکسیناسیون عمومی ادامه دارد.

32