به گزارش اکونا پرس،

سیزدهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بیمه و خصوصی‌سازی با محوریت‌های بازارهای مالی ایران و جهان(الگوهای نوین تامین مالی از بازار پول و سرمایه)، توسعه سرمایه‌ گذاری مولد (معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و خصوی‌سازی در مناطق آزاد و سرزمین اصلی)، بانکداری بین‌المللی (offshore banking)، دیپلماسی اقتصادی (توسعه تجارت با کشورهای منطقه و حوزه CIS)، اقتصاد دیجیتال(بررسی طرح‌ها و برنامه‌های مربوط به ایجاد تالار ارزی و ارائه سهام ارزی از طریق بورس بین‌الملل در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی)، اقتصاد مسکن(نظام‌های نوین تامین مالی مسکن) و آینده‌پژوهی(پیش‌بینی متغیرهای اقتصادی، سرمایه اجتماعی و کارآفرینی در ایران) برگزار می‌شود.
این نمایشگاه هر ساله در محل دائمی ‌نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش برگزار شده و شرکت‌های دانش بنیان برای عرضه فناوری‌ها، اختراعات و طرح‌های جدید خود در آن با همبه رقابت می‌پردازند و بسترهای جدید همکاری را بین خود رقم می‌زنند.
سیزدهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری کشور و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بیمه و خصوصی‌سازی طی روزهای 8 تا 11 آذرماه سال جاری در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش برگزار می‌شود.
علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02188179790 تماس بگیرند.
گفتنی است یکی از خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای توسعه بازار شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از حضور مستقل این شرکت‌ها در نمایشگاه‌های بین‌المللی داخلی است. میزان حمایت از حضور هر شرکت دانش‌بنیان برای حضور مستقل در نمایشگاه‌های تایید شده، 30 میلیون تومان در سال (حداکثر 3 نمایشگاه) است تا شرکت‌ها بتوانند به معرفی محصولات و دستاوردهایشان بپردازند.