به گزارش اکونا پرس،

محمدرضا جمشیدیان، مدیرعامل شرکت دانش بنیان «نرم‌افزاری سازه اسپادانا» در مورد محصولات این شرکت گفت: مهندسی ساختمان از بخش‌های مختلفی نظیر معماری، سازه، تاسیسات مکانیکی و تاسیسات برقی تشکیل شده است. ما در فیلد مشخص در بخش مهندسی سازه فعالیت می‌کنیم.
وی افزود: شرکت ما از 25 سال گذشته، نرم‌افزارهایی را در بخش مهندسی سازه طراحی کرده است که این نرم‌افزارها خدمات بسیاری به صنعت ساختمان‌سازی ارائه می‌دهد. محصولات شرکت ما در دنیا بی‌نظیر است و می‌تواند بسیاری از مشکلات سازه در دنیا را رفع کند.
مدیرعامل شرکت نرم‌افزاری سازه اسپادانا ادامه داد: فاصله کیفیتی محصول شرکت ما نسبت به محصولات مشابه در داخل کشور بسیار است و نوع و دیدگاه آن نسبت به نمونه‌های مشابه خارجی نیز متفاوت است. 
جمشیدیان با اشاره به اینکه این شرکت از تسهیلات سرمایه در گردش صندوق نوآوری و شکوفایی بابت صادرات محصولات خود استفاده کرده است، گفت: شرکت ما صادرات خود را از بازار چین و حوزه خلیج فارس آغاز کرده است. محصول ما برای همه کشورها کارایی دارد اما در حال حاضر در بازارهای کوچک فعالیت می‌کنیم تا بازخورد مدنظر خود را نسبت به محصول اخذ کنیم.
وی بازار هدف محصولات شرکت دانش بنیان «نرم‌افزاری سازه اسپادانا» را شامل مهندسین سازه سراسر دنیا و  حجم بازار برآورده شده این محصولات را حدود سه میلیارد دلار اعلام کرد.
گفتنی است، شرکت نرم‌افزاری سازه اسپادانا در سال 1386 به ثبت رسیده و فعالیت آن از نوع تحقیق و توسعه و طراحی مهندسی است. این شرکت هدف خود را دسترسی آسان همه مهندسین به اطلاعات و نرم‌افزارهایی می‌داند که فرآیندهای مهندسی را برایشان دقیق، ساده و عملیاتی می‌سازد.