فروشگاه آهن تاپ ارائه دهنده ورق فولاد مبارکه به قیمت روز است. در سایت آهن تاپ وزن ورق های فولاد مبارکه به همراه مشخصات کامل آن ها قرار داده شده است. با مشاهده مشخصات و قیمت ورق فولاد مبارکه از سایت آهن تاپ، ورق فولادی مدنظر خود را بخرید.

ورق سیاه، ورق روغنی، ورق گالوانیزه، ورق رنگی از انواع محصولات فولادی است که کاربردهای بسیاری در صنایع مختلف دارند. این محصولات در کارخانه‌های مختلف با کیفیت های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند. کارخانه فولاد مبارکه اصفهان عرضه کننده انواع ورق فولادی با کیفیت است. برای خرید ورق فولاد مبارکه اطلاع از قیمت دقیق و روز، وزن و مشخصات آن برای هر خریداری اهمیت دارد. آهن تاپ ارائه دهنده انواع ورق فولادی است. قیمت ورق فولاد مبارکه در سایت آهن تاپ دقیق است.

قیمت ورق مبارکه + وزن و مشخصات 

قیمت ورق مبارکه تحت تاثیر عوامل مختلفی است. از جمله عوامل تاثیر گذار روی قیمت این محصول می‌توان به قیمت حامل‌های انرژی، حمل و نقل و هزینه‌های مربوط به آن، مواد اولیه، شرایط سیاسی، میزان تولید و صادرات کشور، عرضه و تقاضا بازار، نوسانات نرخ ارز، نرخ جهانی آهن و محصولات مربوط به آن، قیمت سنگ آهن و قیمت آهن قراضه اشاره کرد. ورق ‌های فولاد مبارکه به روش‌های مختلفی به بازار ارائه می‌شوند. ممکن است این ورق‌ها را به شکل‌های رول، شیت، فابریک یا برش خورده خریداری کنید. وزن و مشخصات اصلی در این سبک‌ها تفاوت چندانی ندارد، اما هر کدام از آن‌ها کاربردهای متفاوتی دارند. ورق‌های روغنی نوعی از ورق‌هایی است که در کارخانه فولاد مبارکه اصفهان تولید می‌شوند. قیمت این ورق‌ها نیز وابسته به عواملی همچون نوسانات نرخ ارز، میزان تولید و صادرات کشور، قیمت حامل‌های انرژی و… وابسته است. ضخامت ورق‌های روغنی تولیدات این کارخانه نیز بین نیم تا دو میلی متر متفاوت است و عرض این ورق‌ها معمولا 1000 یا 1250 است. این ورق‌ها به شکل‌های رول، شیت، فابریک یا برش خورده در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. وزن ورق فولاد مبارکه یکی از موارد مهم هنگام خرید ورق فولادی است. برای خرید ورق فولادی اطلاع از چگالی و مساحت ورق فولاد مبارکه لازم است. قیمت ورق روغنی، وزن، مشخصات هر نوع ورق فولاد مبارکه از ورق روغنی تا ورق های سیاه، ورق گالوانیزه و... فولاد مبارکه در سایت آهن تاپ قرار دارد. 

Untitled1

 

 کیفیت ورق روغنی فولاد مبارکه اصفهان

ورق‌های روغنی دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام برای کاربرد متفاوتی به کار گرفته می‌شوند. ویژگی‌های اصلی هر کدام از این ورق‌ها با دیگری متفاوت است، اما می‌توان با اطمینان گفت که کیفیت ورق روغنی فولاد مبارکه اصفهان نسبت به بسیاری از برندها، بهتر است. ظاهر ورق‌های روغنی فولاد مبارکه صاف، صیقلی و یکدست است. اگر این محصولات به شکل نورد سرد تولید شده باشند، کیفیت آن‌ها بیشتر نیز می‌شود. همانطور که اشاره کردیم، شما می‌توانید این ورق‌ها را در ابعاد و شکل‌های گوناگونی خریداری کنید. دستگاه‌هایی که در فولاد مبارکه اصفهان به کار گرفته شده‌اند، دقت بالایی در این اندازه گیری از خود نشان می‌دهند، از این رو این ورق‌ها را می‌توان در محصولاتی که دقت اندازه‌ها در آن‌ها اهمیت دارد، استفاده نمود.

Untitled2

استحکام کششی از دیگر مواردی است که وقتی صحبت از کیفیت ورق روغنی می‌شود، باید به آن توجه داشت. ورق‌هایی که در کارخانه فولاد مبارکه اصفهان تولید می‌شوند، از نظر استحکام کششی نیز زبانزد هستند. از جمله دیگر ویژگی‌هایی که موجب شده کیفیت این ورق‌ها نسبت به نمونه‌های مشابه بیشتر باشد می‌توان به مقاومت بالا در برابر خوردگی و زنگ زدگی اشاره کرد، همچنین این ورق‌ها در برابر فشار استحکام بالایی از خود نشان می‌دهند و ضد سایش هستند. شما می توانید ورق روغنی فولاد مبارکه را از آهن تاپ بخرید. به سایت آهن تاپ مراجعه کنید و هر نوع اطلاعاتی که می خواهید  از جمله قیمت دقیق و روز انواع ورق فولاد مبارکه و مشخصات کامل آن ها را مشاهده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانید با کارشناسان فروش آهن تاپ تماس بگیرید.