از یخچال فروشگاهی کینو در کافی شاپ ها، داروخانه ها، فروشگاه های زنجیره ای بزرگ و کوچک مورد استفاده قرار می گیرند.این محصول دارای طراحی منحصر به فردی بوده و با ویژگی های فوق العاده ای مانند سیستم توزیع هوای یکسان در تمامی نقاط یخچال، عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان، بدنه ای از جنس گالوانیزه با پوشش رنگ الکترواستاتیک و ... می باشد. این یخچال ایستاده دارای ترموستات قابل تنطیم و ضمانت نامه خدمات پس از فروش معتبر نیز می باشد. طبقات یخچال ویترینی کینو قابلیت جا به جایی دارد و همچنین مجهز به درب های قفل دار می باشد.عایق بندی این یخچال صنعتی از نوع تزریق فوم پلی یورتان می باشد که مانع از هرگونه اتلاف سرمایش و انرژی یخچال میشود. یخچال صنعتی کینو در انواع مختلف تک درب، دو درب، سه درب، چهار درب و شش درب تولید، و با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به فروش میرسد. در ادامه این مطلب به معرفی انواع محصولات کینو میپردازیم.

انواع یخچال ایستاده تک درب کینو

  • یخچال 50 سانتی کینو KR500 WL

این یخچال 50 سانتی با ظرفیت مفید 300 لیتر، رده انرژی A و سیستم توزیع یکنواخت برای استفاده در آزمایشگاه ها و داروخانه ها تولید شده است.

  • یخچال تک درب سری هوشمند مدل KR615-DS (داروخانه ای)

این یخچال ایستاده کینو با عرض 60 سانتی متر و گنجایش 300 لیتر می باشد.کیفیت ساخت بسیار بالا، سیستم هوشمند، شیشه سکوریت نشکن، عایق بندی فوم پلی یورتان و مصرف انژری پایین و رده مصرف انرژی A از ویژگی های بارز این محصول می باشد.

  • یخچال ویترینی تک درب کینو مدل KR680-1D

این محصول دارای رده انرژی A و همچنین گنجایش مفید و بهینه 360 لیتری می باشد که برای آبمیوه بستنی ها، کافی شاپ ها، رستوران ها و شیرینی فروشی ها می باشد.

  • یخچال ویترینی تک درب کینو مدل KR800

عرض این یخچال 80 سانتی متر و ارتفاع آن 212 سانتی متر است.همچنین این محصول تماما دارای عایق بندی فوم پلی یورتان بوده که توسط دستگاه های اتوماتیک تزریق می شوند.

  • یخچال مینی کولر مدل KR400

یخچال مینی کولر کینو دارای گنجایش مفید 30 لیتر می باشد که جهت نمایش بهتر انواع مواد غذایی با ابعاد کوچک طراحی شده است.همچنین دارای طبقات قابل تنظیم، درب های دارای قفل و نمایشگر تبلیغاتی می باشد.

انواع یخچال ایستاده دو درب کینو

  • یخچال دو درب کینو مدل KR615-2D

این یخچال دارای گنجایش مفید و بهینه 300 لیتر بوده و همچنین قابلیت چاپ برچسب با طرح دلخواه را نیز دارا می باشد.

  • یخچال ویترینی دو درب کینو مدل KR680-2D

یخچال ویترینی کینو دارای دو درب می باشد که فضای داخل کابین را به دو قسمت مساوی تقسیم میکند.این محصول دارای رده انرژی A و مصرف انرژی پایین می باشد.

  • یخچال دو درب ساید کینو سری KRR

این یخچال دو درب تشکیل شده از 2 محصول ویترینی عرض 60 بوده که قابلیت تلفیق همزمان دو یخچال، دو فریزر و یا یک یخچال و یک فریزر را دارا می باشد.

  • یخچال فروشگاهی کینو ویترینی دودرب مدل RV21SW

تکنولوژی به کار رفته در سیکل سرمایش محصول موجب کنترل دمای یکنواخت و ایجاد پرده هوا در این محصول شده است.

انواع یخچال ایستاده سه درب

  • یخچال فروشگاهی کینو ویترینی سه درب مدل RV31

از ویژگی‌ های محصول می‌توان به ابعاد 203*86*186 سانتی‌متری، حجم کلی 2190 لیتری و سیستم برفک زدایی نوفراست اشاره کرد.

انواع یخچال ایستاده چهار درب

انواع یخچال ایستاده چهار درب

  • یخچال فروشگاهی ویترینی چهار درب مدل RV22

یخچال فروشگاهی ویترینی مدل RV22 در رنگ بندی متنوع و در 8 مدل با درب های شیشه ای قابل تولید شده است.

  • یخچال فروشگاهی ویترینی مدل RV41

تکنولوژی به کار رفته در سیکل سرمایش این یخچال چهار درب موجب کنترل دمای یکنواخت و ایجاد پرده هوا در این محصول شده است.

فریزر صندوقی کینو

فریزر صندوقی کینو یکی از پرکاربرد ترین تجهیزات هر فروشگاه، رستوران، هتل و ... می باشد که در انواع و ابعاد مختلف تولید شده است.فریزر ها جهت منجمد نگهداشتن محصولاتی مانند گوشت، سبزیجات، بستنی، مواد پروتئینی و لبنیاتی در فروشگاه های بزرگ و سوپرمارکت ها از فریزر خانگی و فریزر صنعتی استفاده می شود.فریزر های صندوقی با توجه به اینکه در لیتراژهای متفاوت تولید می گردند و با توجه به ساختاری که دارند علاوه بر اینکه فضای کمتری نسبت به فریزر های ایستاده اشغال می کنند جا دار تر نیز هستند.رنج دمایی این نوع از فریزر های صندوقی -10 -24 می باشد که با تزریق فوم پلی یورتان در این محصولات اتلاف دما و انرژی نخواهیم داشت.

­­

فریزر صندوقی کینو

انواع فریزر صندوقی کینو

  • فریزر کینو مدل CF1255

فریزر صندوقی کینو با رده مصرف انرژی A با ابعاد 126*68*86 سانتی متر (طول-عرض-ارتفاع) وزنی معادل 70 کیلوگرم دارد.

  • فریزر مدل CF1465

برخی ویژگی های این فریزر صندوقی شامل:سبد با روکش پلی اتیلن و چرخ هـای قفل شونده می شوند.کلیه فریزرهای صندوقی قابلیت شست وشوی داخل کابین را دارا می باشند.

  • فریزر مدل CF1675

دارای بدنه خارجی از ورق فلزی با پوشش رنگ الکترواستاتیک سفید بوده و بدنه داخلی آن از جنس ورق گالوانیزه خود رنگ و مقاوم می باشد.

  • فریزر کینو مدل EFI3453

 دارای رده انرژی A بوده و از سیستم روشنایی با نور مطلوب برخوردار می باشد.سکوریت بودن شیشه نیز موجب شده در صورت شکستگی شیشه، خطرات ناشی از خرد شدن شیشه به حداقل رسد.

  • فریزر کینو مدل EFI5553

 رنج دمایی این محصول در بازه -10 الی -24 بوده که این اطمینان را می دهد که مواد غذایی به بهترین نحو ممکن نگهداری شوند.

  • فریزر کینو مدل EFI4853

از جمله نکات برجسته فریزر صندوقی کینو مدل EFI4853 استفاده از شیشه Low E استاندارد بوده که باعث شده اتلاف حرارت به حداقل برسد.

  • فریزر کینو مدل EFI3593

این فریزر نسبت به فریزرهای صندوقی کینو سری CF در سیستم روشنایی دارای تمایز است.همچنین در بدنه داخلی آن از ورق گالوانیزه خود رنگ استفاده شده است که این ویژگی سبب تمایز فریزر EFI 3593 نسبت به فریزرهای سری CF خانواده کینو می باشد.

  • فریزر مدل EFI4493

دارای شیشه های ایمنی تک لایه و تمپر شده که این شیشه ها مقاوم در برابر شکستگی می باشند، و سبب استحکام قسمت بالای محصول می شود.

  • فریزر کینو مدل EFI4893

دارای نوار LED داخل با مصرف انرژی بهینه، بدنه داخلی از جنس فولاد خودرنگ، کندانسور خنک کننده، طراحی و استحکام بالا و شیشه های ایمنی تک لایه و تمپرشده می باشد.

  • فریزر کینو مدل EFI5693

قطعات این محصول از معتبرترین تولید کنندگان دنیا(اروپا و ژاپن) تحت نظارت و کنترل شرکت لیبهر تهیه شده است.درب های روان قوس دار پروفیل های مخصوص بکار رفته در درب ها علاوه بر زیبایی، باعث سهولت باز و بسته شدن درب گردیده است.

قیمت انواع محصولات برند کینو

قیمت محصولات کینو با توجه به نوسانات موجود در بازار و عواملی مانند ابعاد و اندازه و عمق، جنس محصول، مقدار گارانتی، جنس یراق آلات، نوع موتور، عملکرد دستگاه، قدرت کمپرسور و ظرفیت های گوناگون و مدل های مختلف، متفاوت می باشد.جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با کارشناسان فروش سایت کینو تماس حاصل نمایید.

کارشناس فروش 0912857724