به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی به نقل از حسین الموسوی تهیه کننده "تینک تَنکس"، این برنامه به طرح موضوعات استراتژیک ، سیاسی، امنیتی، اقتصادی، تکنولوژی و... روز دنیا می پردازد. الموسوی در اینباره میگوید: پی گیری مهمترین گزارش ها، تحلیل ها و نظرات ارائه شده توسط مراکز مطالعاتی و اتاق های فکر آمریکا، کشورهای غربی و کل جهان و نقد آنها توسط مهمانان حاضر در برنامه و ارائه آن به زبان ساده، روان و شفاف برای مخاطبان از بخش های دیگر این برنامه خواهد بود.

وی افزود: هر قسمت از این برنامه شامل 3 مقاله مهم و تحلیل مراکز مطالعاتی است. موضوعاتی که در این مقالات به آن پرداخته می شود از طریق گزارش های کوتاه همراه با تصویری که متن مقاله و منبع را نشان می دهد، بررسی می شود.

الموسوی در خصوص اهداف محورى این برنامه گفت : روشن کردن جدیدترین و مهم ترین موارد ارائه شده توسط مراکز مطالعاتی در سراسر جهان، به منظور بهره مندی از آنها و انتقال به تمامی گروه های علاقه مند به کار مراکز مطالعاتی در اولویت گروه برنامه ساز است. "تینک تَنکس" به تهیه کنندگی حسین الموسوی و اجرای غدیر حسن و کاترین عظیمة... به زودی از شبکه العالم پخش خواهد شد.