به گزارش اکونا پرس،

حمید مقدس کارگردان فیلم کوتاه عقیق در مصاحبه ای به خلاصه ای از داستان فیلم پرداخت و افزود:داستان فیلم  عقیق سرگذشت زنان بی ادعایی است که همانند همسران خود در اوج آزمون الهی به عشق معنا بخشیدند و ماجراهایی که در این میان رخ می دهد.

وی در ادامه گفت:مشکلات فیلمسازان مستقل و غیروابسته همیشه برای تامین سرمایه تولید است،از ابتدای مردادماه ۱۴۰۱ تمرینات را در پلاتوهای تهران آغاز کردیم و آذرماه در شهرآرادان از توابع شهرستان گرمسار مراحل ضبط را به اتمام رساندیم . هم اکنون تمامی مراحل فنی فیلم عقیق انجام شده و به مرحله اکران رسیده است. 

همکاری مشترک حمید مقدس و سجاد مطلبی به منجر ساخت پنج فیلم از جمله ( انتخاب، صندوقچه، قهوه سرد، عقیق  و  فصل پنجم ) شده است و برنامه آتی آنها نگارش فیلمنامه ای به صورت سریال است که بزودی وارد مرحله اجرا خواهد شد.

سجاد مطلبی تهیه کننده این فیلم نیز در ادامه افزود:هدف از ساخت فیلم عقیق  نشان دادن بخش کوچکی از زندگی مردان و زنان  سرزمین سربلند ایران و همچنین ادای دینی به این قهرمانان واقعی است. این فیلم برای حضور در جشنوارها و همچنین پخش از رسانه ملی آماده نمایش است. انشاله با تمهیدات لازم فیلم بلند عقیق هم ساخته خواهد شد و در برنامه آتی ما ساخت یک سریال با موضوع درام هیجان انگیز است که در اسرع وقت جزئیات بیشتری از آن اطلاع رسانی خواهد شد.

در این فیلم النازامینی،سبااینانلونژاد،حسین شکرایی،محمدعلی کیوان،آدریا احمدی،و یوسف رکنی به ایفانقش پرداختند.

عوامل فیلم  کوتاه عقیق عبارتند از:تهیه کننده: سجاد مطلبی،کارگردان:حمید مقدس،نویسنده:فاطمه روستایی،مدیرروابط عمومی:پیام احمدی کاشانی،مدیرتولید:جواد رکنی،مجری طرح:موسسه ندای رهام،دستیارکارگردان:علی لطیفی،منشی صحنه و برنامه ریز:ندا جعفری،عکاس:مرضیه فاخری،تدوین:شهره بهرامی،مدیر فیلمبرداری:پارسا اسماعیل پور،فیلمبردار:محمدرضا سمیعی،مدیر صدابرداری:محسن اشتیاق،دستیار صدا:معین بیات،صداگذار:امین مومن،طراح صحنه و لباس:ندا پورمند،دستیار لباس:سمانه شایسته نیک،طراح گریم: الهام طهرانی،مدیرپشتیبانی:سعید ساربان،مدیرتدارکات:علی ساربان

در انتها از اهالی محترم شهرآرادان،رئیس و کارمندان محترم ایستگاه راه آهن بنکوه،خانواده محترم رکنی وتمام عزیزانی که مارا در ساخت این فیلم یاری کرده اند سپاسگزاریم.