به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، «ویکی هیسپان» این هفته به بررسی بی تفاوتی سازمان ملل متحد در قبال جنایات جنگی رژیم صهیونیستی و نسل کشی در غزه می پردازد.

در این برنامه می بینیم سازمان ملل به انفعال در برابر نسل کشی رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین متهم شده است. این سازمان در برابر جنایت های رژیم صهیونیستی در روز های گذشته تنها  به صادرکردن بیانیه هایی بسنده کرده است. هر چند مردم دنیا عادت کرده‌اند شاهد بی‌تفاوتی سازمان ملل در برابر فجایعی که از سوی قدرت‌های سلطه و زیردستان آن‌ها اتفاق می‌افتد، باشند، اما شرایط امروز غزه آنقدر فاجعه‌بار جلوی چشم دنیا اتفاق می‌افتد که حتی مردم کشور‌های غربی را که تحت بمباران شدید رسانه‌ای قرار دارند به خیابان‌ها کشانده است.

برنامه «ویکی هیسپان»، محصول شبکه هیسپان تی وی است. این برنامه شنبه ساعت 22:00 از شبکه هیسپان تی وی پخش می شود و باز پخش آن یکشنبه 13:30، دوشنبه 5:30،13:30، سه شنبه19:30،10:00،3:00 و چهارشنبه ساعت 12:00 روی آنتن می رود. علاقه مندان می توانند با مراجعه به لینک ‌https://www.hispantv.com/showprogram/wikihispan/804 این برنامه را در وب سایت شبکه هیسپان تی وی مشاهده کنند.