به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، برنامه «سینمای ایرانی» که هر هفته ضمن نمایش یک فیلم سینمایی ایرانی، با دعوت از عوامل و کارشناسان به بررسی آن می پردازد، در این قسمت فیلم سینمایی «چهار راه استانبول» به مصطفی کیانی خواجویی را با حضور کارشناسان و منتقدین حوزه سینما علی زادمهر و سجاد اسلامیان به نقد می گذارد.

«چهار راه استانبول» فیلمی به تهیه کنندگی  و کارگردانی مصطفی کیانی، محصول سال 1396 است. این فیلم با نگاهی متفاوت به حادثه آتش سوزی ساختمان  پلاسکو در تهران می پردازد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: بهمن و احد یک تولیدی ورشکسته لباس در پلاسکو دارند. احد می‌خواهد با لادن ازدواج کند اما پدر لادن مخالف است. شبی لادن با پدرش درگیر می‌شود و از خانه فرار می‌کند و پیش احد می‌رود احد او را در تولیدی مخفی می‌کند و در را می‌بندد و همراه بهمن به دنبال جور کردن پول می‌روند فردای آن شب پلاسکو آتش می‌گیرد و…

در «چهار راه استانبول» بهرام رادان، محسن کیایی، سحر دولتشاهی، رعنا آزادی‌ور، ماهور الوند، سعید چنگیزیان، پوریا رحیمی سام، بابک بهشاد، خسرو احمدی، تینو صالحی، حسین امیدی، محمد یوسفی، رضا شریف‌نژاد، علی گیل‌وری، شقایق جعفری جوزانی، مسعود کرامتی و مهدی پاکدل نقش‌آفرینی کرده‌اند.

برنامه «سینمای ایرانی»  (Cine Iraní) به تهیه کنندگی و کارگردانی فهمیه اسماعیل پور، از جمله برنامه های پربیننده شبکه اسپانیایی زبان تلویزیون است که معرفی قابلیت های سینمای ایران و سینماگران ایرانی را در دستور کار دارد.

«سینمای ایرانی» امروز شنبه ساعت 18:00 به وقت تهران روی آنتن شبکه هیسپان تی وی می رود و تکرار آن روز یکشنبه در ساعت های 10:30،1:30و 22 و روز دوشنبه 8:30 پخش می شود. علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به لینک  https://www.hispantv.com/showprogram/cine-irani/791 این برنامه را در وب‌سایت شبکه هیسپان تی وی مشاهده کنند.