به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، برنامه "غزه تحت حمله" این هفته به توهمات رژیم صهیونیستی و حامیانش مبنی بر حق دفاع مشروع و توجیه نسل‌کشی و جنایات این رژیم در غزه می‌‌پردازد.

برنامه هفتگی شبکه پرس تی‌وی در همین راستا گفت‌وگو می‌کند با دکتر سیده آنی وقار، مشاور دانشگاهی و مدرس گروه سیاست و روابط بین‌الملل در دانشگاه وست مینستر و کالب مائوپین، روزنامه‌نگار و تحلیلگر سیاسی به عنوان کارشناسان برنامه.

این کارشناسان با تاکید بر این‌که با توجه به تعداد بالای تلفات که عمدتاً از زنان، کودکان و آسیب پذیرترین افراد تشکیل شده است، نسل‌کشی که علیه فلسطینیان در غزه انجام می‌شود به عنوان زخمی بر وجدان جمعی جهان باقی مانده است، به این موضوع می‌پردازند که نشانه‌هایی از توهمات جدید تل آویو در حال ظهور است.

دکتر وقار و کالب مائوپین همچنین بر این موضوع تاکید می‌کنند که اظهارات حامیان اسرائیل مانند مقامات آمریکا، انگلیس و آلمان باعث شده که مقامات رژیم صهیونیستی دچار این توهم شوند که نسل‌کشی و جنایات‌شان در نوار غزه و علیه مردم بی‌گناه فلسطین، نوعی دفاع مشروع از خود است.

کارشناسان برنامه "غزه تحت حمله" همچنین به این پرسش پاسخ می‌دهند که با توجه به ترورهای اخیر فرماندهان مقاومت توسط اگرژیم صهیونیستی، خطر شعله‌ور شدن جنگ منطقه‌ای و گسترش درگیری‌ها چقدر جدی است؟

"غزه تحت حمله" عنوان برنامه جدید پرس تی‌وی است که پس از حمله اسرائیل به نوار غزه، روی آنتن این شبکه می رود. 

برنامه «غزه تحت حمله» امروز ساعت ۲۳:۳۰ و بازپخش روز بعد ساعت ۱۲:۳۰ روی آنتن خواهد رفت.علاقه مندان  می توانند با مراجعه به لینک   https://www.presstv.ir/Section/150123این برنامه را در وب سایت شبکه پرس تی وی مشاهده کنند.