به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، «ویکی هیسپان» این هفته به واکاوی پیامدهای جنگ در غزه بر اقتصاد رژیم صهیونیستی، صنایع با فناوری بالا و گردشگری آنان می پردازد.

طبق گزارش رسانه‌ها، با ادامه درگیری‌ها در غزه، مشکلات اقتصادی، بحران دیگری است که دامن رژیم صهیونیستی را فرا گرفته است. نهادها و رسانه‌ها، آینده اقتصادی تاریکی برای این رژیم پیش‌بینی می‌کنند. فراخوان بیش از ۳۶۰ هزار نیروی ذخیره برای حضور در ارتش، که بسیاری از آنها ممکن است برای مدت طولانی در خدمت باشند، فعالیت صنایعی که بیشتر نیروی کار آن‌ها را جوان و مرد تشکیل می‌دهد، مختل خواهد کرد. در هر شرکت فناوری پیشرفته در اسرائیل، بزرگ یا کوچک، حدود یک پنجم کارکنان آن به عنوان نیروی ذخیره ارتش احضار شدند و تاریخ بازگشت این شرکت‌ها به حالت عادی مشخص نیست. همچنین یکی از حیاتی‌ترین منابع درآمدی رژیم اسرائیل، بخش گردشگری است؛ طوفان الاقصی ضربه سنگینی به این بخش وارد کرده و سبب شده زیان‌های زیادی به صنعت گردشگری وارد شود. 

برنامه «ویکی هیسپان»، محصول شبکه هیسپان تی وی است. این برنامه شنبه ساعت 22:00 از شبکه هیسپان تی وی پخش می شود و باز پخش آن یکشنبه 13:30، دوشنبه 5:30،13:30، سه شنبه19:30،10:00،3:00 و چهارشنبه ساعت 12:00 روی آنتن می رود. علاقه مندان می توانند با مراجعه به لینک ‌https://www.hispantv.com/showprogram/wikihispan/804 این برنامه را در وب سایت شبکه هیسپان تی وی مشاهده کنند.