به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی به نقل از محمد فهمی، تهیه کننده «صباح جدید»، مهرزاد مهروان، عضو تیم والیبال نشسته ایران، که در مسابقات پارالمپیکی توکیو موفق به کسب مدال طلای تیمی شده، مهمان برنامه «صباح جدید» شبکه العالم خواهد بود.

فهمی در این خصوص گفت: ضمن عرض تبریک به این افتخار آفرینی دلاورانه ورزشکاران و افتخارآفرینان کشور در گفت و گوی صمیمانه با مهرزاد مهروان، قهرمان ملی کشور، از سابقه فعالیتش در این رشته ورزشی و چگونگی دستیابی به قهرمانی این دسته مسابقات پارالمپیک توکیو به همراه هم تیمی های خود مقابل روسیه، صحبت به میان خواهد آمد.  

کاروان ورزشی ایران در بازی‌های پارالمپیک توکیو با ۱۲ طلا، ۱۱ نقره و یک برنز با دو پله صعود نسبت به ریو در رده سیزدهم قرار گرفت و بهترین نتیجه تاریخ ایران در بازیهای پارالمپیک را به ثبت رساند.

پخش بخش هایی از بازی افتخارآمیز تیم والیبال نشسته در مسابقات پارالمپیک توکیو، مرور مطبوعات روزانه، کلیپ، وله، موسیقی و گزارش از بخش های دیگر این برنامه ترکیبی و زنده است که فهمی در آخر به آن اشاره کرد.

«صباح جدید» به تهیه کنندگی محمد فهمی و اجرای سوسن الرجب 23 شهریور ساعت 10صبح به مدت 90 دقیقه به طور زنده به روی آنتن شبکه العالم خواهد رفت.