به گزارش اکونا پرس،

به‌نقل از روابط‌عمومی شبکه پرس تی وی، برنامه این هفته «جریان خاورمیانه» به بررسی پیروزی‌های اخیر ارتش و کمیته‌های مردمی در یمن و آزادسازی بخش‌های وسیعی از آخرین سنگر شمالی ائتلاف تحت رهبری عربستان می‌پردازد. این برنامه همچنین افزایش حملات به نیروهای آمریکایی مستقر در کردستان عراق را مورد بررسی قرار می‌دهد. این حملات به‌خصوص پس از هشدار رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران مبنی بر تحمل‌نکردن حضور و فعالیت نیروهای مخالف نظام جمهوری در مناطق کردنشین عراق، شدت گرفته است.

 محمد شامی، مفسر سیاسی از صنعا به عنوان کارشناس بخش اول «جریان خاورمیانه» به این پرسش پاسخ می‌دهد که با توجه به پیشروی ارتش و انصارالله به سوی مناطق نفت خیز یمن، آیا با آزادسازی این مناطق دولت یمن قادر به از سرگیری صادرات نفت و شکستن محاصره آمریکا و عربستان خواهد شد؟

 مروه عثمان، مجری و تهیه‌کننده «جریان خاورمیانه» از شارمین ناروانی، کارشناس سیاسی از لبنان به عنوان میهمان دوم برنامه درباره دلایل افزایش حملات متعدد و پیشرفته با هواپیماهای بدون سرنشین به مواضع نیروهای آمریکایی در مناطق کردنشین عراق پرسش می کند.

 برنامه «جریان خاورمیانه» امروز چهارشنبه ساعت 17:00 و 23:00، پنج‌شنبه ساعت 18:00، 03:00، جمعه ساعت 12:00 و شنبه ساعت 05:00 روی آنتن پرس تی وی خواهد بود.