به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، این برنامه از « ما و شما» میزبان هنرپیشه پیشکسوت عرصه بازیگری، «محمد هادی قمیشی» خواهد بود و در خصوص سابقه فعالیت هنری وی گفت و گویی صمیمانه ای خواهد داشت. 

گفتنی است سریال ستایش و پس از باران از سریال های پرطرفدار او است که از کانال کردی شبکه سحر با استقبال فراوان رو به رو شده و با درخواست مخاطبان کردزبان چندین بار بازپخش داشته است.  

 محمدهادی قمیشی متولد 1340 در شهر دزفول در رشته نقاشی در دانشکده ی هنرهای زیبای دانشگاه تهران تحصیل کرده و از سال 1360 فعالیت هنری خود را در حوزه بازیگری و نیز دوبلاژ و گریم آغاز کرده است.  

وی نخستین بار در 27 سالگی در فیلم عبور به کارگردانی کمال تبریزی بازی کرده است. شرایط عینی، عبور، تا مرز دیدار، الماس بنفش، دنیای وارونه، قلبهای ناآرام، پسران آجری، زمانه، روزنه‌ای به سپیده، ستاره قطبی، میعاد در سپیده دم، گوهر کمال، غروب بی‌پایان، سیمرغ، هتل، گروه ویژه، مهمانخانه‌ای در برف، بهشت منتظر می‌ماند و ... از جمله فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی محمد هادی قمیشی است که وی در آن هنرنمایی کرده است. 

 او دریافت جایزه نویسندگی و کارگردانی برای نمایش‌های «خونه‌های خاکستری» و «غروب یک برکه»؛ جشنواره تئاتر دانشجویی؛ جشنواره فجر و جایزه بهترین کار عروسکی برای سریال «شمشاد شجاع» در جشنواره سوم سیما در کارنامه فعالیت هنری خود دارد.

بیوگرافی هنری کامل مهمان، پشت صحنه قسمت های قبل برنامه «ما و شما»، گزارشی از نظرسنجی ها از مخاطبان درباره کیفیت برنامه های پخش شده بصورت اسکایپ از بخش های برنامه امشب خواهد بود. 

 « ما و شما» به تهیه کنندگی مصطفی قوامی، دستیار تهیه محمد محمدی و مرتضی مرآد، اجرای آزاد ابراهیمی 19 دی ماه، ساعت 22 به وقت تهران به مدت 55 دقیقه از آنتن کانال کردی شبکه سحر پخش خواهد شد.