به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، برنامه «ایران» به مناسبت میلاد فرخنده حضرت فاطمه(س) و روز زن و مادر، ادای احترام کرده است به همه مادران ایران‌زمین. گیسو میشا احمدی گزارشگر برنامه با حضور در خیابان‌های تهران با مردم درباره نقش مهم مادران در زندگی و جایگاه شامخ و ویژه این فرشته‌های زمینی گفت‌وگو کرده است.

 بخش دوم برنامه ایران به گزارشگری رضا نایبی هم به معرفی زهره اعتضادالسلطنه، نقاش معلول ایرانی اختصاص دارد.

این بانوی نقاش ایرانی به صورت مادرزادی دچار معلولیت از ناحیه دو دست است اما با این حال، به کارهای هنری از جمله نقاشی، خوشنویسی قالیبافی و گل‌سازی اشتغال دارد. اعتضادالسلطنه تاکنون بیش از ۷۰ نمایشگاه داخلی و خارجی از آثار هنری‌اش برگزار کرده است.

گزارشگر برنامه «ایران» با حضور در منزل اعتضادالسلطنه ضمن گفت‌وگو با این بانوی هنرمند ایرانی، برای ساعاتی با زندگی او همراه می‌شود.

برنامه «ایران» روز یکشنبه ساعت 21 به وقت تهران از شبکه پرس تی‌وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه نیز دوشنبه ساعت 12:00، سه شنبه ساعت 07:00، چهارشنبه ساعت 03:00، پنج شنبه ساعت 08:00 و 16:00و جمعه ساعت 00:00 روی آنتن می‌رود. علاقه مندان  می توانند با مراجعه به آدرسhttps://www.presstv.ir/Section/15015 این برنامه را در وب سایت شبکه پرس تی وی مشاهده کنند.