به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، مستند «۱۰ دقیقه» این هفته رفتارهای منفعلانه و متناقض جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا در سیاست خارجی این کشور به خصوص احیای توافق هسته‌ای ایران را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهد.

 این مستند با قیاس سیاست‌های دولت بایدن در خروج نامنظم از افغانستان و مذاکرات احیای برجام، به این نکته اشاره دارد که رفتارهای ایالات متحده در حوزه سیاست خارجی در دوره زمامداری رئیس جمهور جدید این کشور پر از تناقض و بلاتکلیفی است.

مستند «۱۰ دقیقه» به تهیه‌کنندگی مهدی عرب در ادامه به این موضوع می‌پردازد که بایدن در زمان خارج شدن نیروهای آمریکایی از افغانستان، از این سیاست خود دفاع کرد اما پس از گذشت یک سال، از این عملکرد به عنوان یک انحراف در سیاست خارجی ایالات متحده یاد می‌شود.

این مستند پیش‌بینی می‌کند که در آینده نزدیک نیز از عملکرد امروزی دولت بایدن در قبال پرونده هسته‌ای ایران و احیای برجام به عنوان یک نقطه سیاه در سیاست خارجی آمریکا یاد شود.

مستند «۱۰ دقیقه» به تهیه کنندگی مهدی عرب دوشنبه ساعت ۱۲:۲۰ به وقت تهران روی آنتن پرس تی‌وی می‌رود و بازپخش آن همان روز ساعت ۱۷:۲۰ ، ساعت ۱۴:۰۰ سه شنبه و ۱۹:۲۰ و ۰۳:۲۰ روز چهارشنبه است. علاقه مندان می توانند با مراجعه به لینک https://www.presstv.ir/doc/index?id=46&page=1&name=10%20Minutes برنامه را در وب سایت شبکه پرس تی وی نیز مشاهده کنند.