به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، موضوع برنامه این هفته «ما مردم» به بررسی دلایل گرانی داروها در ایالات متحده در قیاس با سایر کشورهای پیشرفته اختصاص دارد.

 دنیل آریا مجری برنامه به این موضوع اشاره می‌کند که هر چند بالا بودن نرخ داروها در ایالات متحده با اعتراض مردم و حتی سیاستمداران این کشور مواجه شده است اما به نظر نمی‌رسد که دولت جو بایدن راهکار عملی برای رفع این معضل داشته باشد.

آریا در گفت‌و‌گو با جفری ام.یانگ عضو حزب دموکرات آمریکا و احمد الاتونی رئیس حزب سبز ایالات متحده به عنوان کارشناسان برنامه این پرسش‌ها را در میان می‌گذارد که قیمت‌گذاری داروهای تجویزی  در آمریکا را چگونه ارزیابی می‌کنند و چه کسانی بیشترین آسیب‌ها را از هزینه‌های بالا می‌بینند؟ همچنین اقدامات دولت بایدن و کنگره ایالات متحده برای رسیدگی به مسئله قیمت‌گذاری داروهای تجویزی نیز مورد بررسی قرار می گیرد.

برنامه «ما مردم» به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی روز پنج‌شنبه ساعت 11:00 به وقت تهران از شبکه پرس تی‌وی روی آنتن می‌رود و تکرار آن همان روز ساعت 23:00، جمعه ساعت 10:00، شنبه ساعت 07:00 و 19:00 و یکشنبه ساعت 03:00 خواهد بود.علاقه مندان می توانند با مراجعه به لینک https://www.presstv.ir/Section/15082 این برنامه را در وب سایت شبکه پرس تی‌وی مشاهده کنند.