به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، موضوع برنامه این هفته «فلسطین؛ محرمانه زدایی» به افشای پشت پرده تهاجم‌های تاریخی و مکرر نیرو‌های رژیم اشغالگر قدس به مسجد الاقصی اختصاص دارد.

این برنامه نگاهی دارد به تهاجم صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی از حمله در جریان قتل عام مسجد الخلیل در سال ۱۹۲۹ میلادی و بر این نکته تاکید می‌کند که این حملات کاملا برنامه‌ریزی شده است.

برنامه «فلسطین؛ محرمانه زدایی» در همین راستا میزبان دیوید میلر، علی ابونعیمه و ایلان پاپ کارشناسان مسائل سیاسی است و انگیزه واقعی اسرائیل از حمله به مسجد الاقصی را از آنها جویا می‌شود.

مهمانان برنامه به این حقیقت تاریخی تاکید می کنند که نیت اصلی صهیونیست‌ها از حمله به مسجد الاقصی، به دست آوردن بهانه‌ای برای نسل کشی فلسطینیان است.

کریس ویلیامسون مجری «فلسطین؛ محرمانه زدایی» از میلر، ابونعیمه و پاپ‌ می‌خواهد تا نظرات خود را پیرامون مقاومت هر چه بهتر در برابر تهاجم‌های اسرائیل به مسجد الاقصی ارائه دهند.

برنامه «فلسطین؛ محرمانه‌زدایی» با اجرای کریس ویلیامسون شنبه ساعت ۲۱ به وقت تهران از شبکه پرس تی‌وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه نیز یکشنبه ساعت ۱۶:۰۰، ۲۳:۰۰ و دوشنبه ساعت ۰۷:۰۰, ۰۳:۰۰ و سه‌شنبه ۰۸:۰۰ و چهارشنبه ساعت ۱۱:۰۰ روی آنتن  می‌رود. علاقه مندان می توانند با مراجعه به لینک https://www.presstv.ir/Section/150108 این برنامه را در وب سایت شبکه پرس تی‌وی مشاهده کنند.