به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، «شکاف اقتصادی» در این هفته با اجرای کارلوس آلونسو، به بررسی تاثیر تحریم های بی سابقه علیه روسیه می پردازد که تابه حال علیه هیچ کشوری در تاریخ بشر اعمال نشده است.

در این برنامه می بینیم که این تحریم ها اثر مطلوبی را که ایالات متحده و اتحادیۀ اروپا به دنبال آن بودند به دنبال نداشته و در واقع به تله‌ای برای غرب تبدیل شده است.

همچنین در «شکاف اقتصادی» می بینیم که در پی این تحریم‌ها،  قیمت جهانی مواد خام و انرژی افزایش یافته و در نتیجه منجر به افزایش درآمد مسکو، حتی با وجود کاهش صادرات انرژی این کشور شده است. علاوه بر این، آمریکا و متحدانش با تورم فزاینده و مشکلات سیاسی ناشی از آن مواجه شده‌اند.

برنامه «شکاف اقتصادی» به تهیه کنندگی فهیمه اسماعیل‌پور روز دوشنبه 2 خرداد ماه ساعت 05:30 به وقت تهران از شبکه هیسپان تی وی پخش می شود و تکرار آن همان روز در ساعت های 12:00،14:00،19:30 و روز سه شنبه ساعت 03:30،13:00و 17:30 برای اسپانیایی زبان های سراسر جهان قابل مشاهده خواهد بود. علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به آدرس www.hispantv.com/showprogram/brecha-economica/443 این برنامه را در وب‌سایت شبکه هیسپان تی وی مشاهده کنند.