به گزارش اکونا پرس،

به نقل ازروابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، برنامه این هفته «فلسطین؛ محرمانه‌زدایی» با نگاهی به فعالیت‌های دیوید هیرش، به افشای روابط مالی و همکاری فعالانه وی با نهادهای صهیونیستی همچون وزارتخانه‌های امور خارجه و امور استراتژیک رژیم صهیونیستی می‌پردازد.

 کریس ویلیامسون مجری برنامه «فلسطین؛ محرمانه‌زدایی» در گفت‌وگو با ناتالی فنتون، دس فریدمن و سارا بافو فعالان دانشگاهی در بریتانیا، فعالیت‌های پشت پرده دیوید هیرش در انگلستان و روابط گسترده مالی و همکاری این روشنفکرنما با اسرائیل را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهد.

همچنین کارشناسان این برنامه درباره تلاش‌های اخیر جنبش صیهونیستی فعال در بریتانیا برای خاموش کردن صدای منتقدان هیرش و میزان موفقیت‌آمیز بودن مقاومت‌ها در برابر این تلاش‌ها و فشارها سخن خواهند گفت.

برنامه «فلسطین؛ محرمانه‌زدایی»  به تهیه‌کنندگی دیوید میلر شنبه ساعت ۲۱ به وقت تهران از شبکه پرس تی‌وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه نیز یکشنبه ساعت ۱۶:۰۰، ۲۳:۰۰ و دوشنبه ساعت ۰۷:۰۰, ۰۳:۰۰ و سه‌شنبه ۰۸:۰۰ و چهارشنبه ساعت ۱۱:۰۰ روی آنتن  می‌رود.علاقه مندان می توانند با مراجعه به لینک https://www.presstv.ir/Section/150108 این برنامه را در وب سایت شبکه پرس تی‌وی مشاهده کنند.