به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی‌معاونت برون مرزی رسانه ملی، برنامه «پرونده‌های فلسطین» (Causa Palestina) شبکه هیسپان با اجرای خوان کارلوس روسو به سخنان یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی حماس در مورد وضعیت شکننده رژیم صهیونیستی پس از عملیات‌های اخیر مقاومت و سردرگمی و ناتوانی این رژیم می‌پردازد.

در این برنامه می بینیم صهیونیست ها پس از عملیات‌های اخیر در قدس دچار سردرگمی و ناتوانی شده اند و این عملیات‌ها ثابت کرد که دشمن صهیونیستی چقدر سست و ضعیف است. یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی حماس صهیونیست ها را  ضعیف‌تر از لانه عنکبوت دانست و با این سخنان شکنندگی رژیم اسرائیل را برجسته کرد و به تل‌آویو هشدار داد که تداوم تجاوزات به مقدسات فلسطینی ها در بیت المقدس ممکن است عواقب فاجعه باری برای این رژیم داشته باشد.

برنامه «پرونده‌های فلسطین» سه شنبه ساعت 05:30 بامداد از شبکه هیسپان تی وی پخش می‌شود و بازپخش آن همان روز ساعات 10:30،14،19:30 و روز چهارشنبه ساعات 3:30 بامداد و 17:30 برای مخاطبین اسپانیایی زبان این شبکه معاونت برون مرزی صداوسیما روی آنتن خواهد رفت. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به آدرس https://www.hispantv.com/showprogram/causa-palestina/812 این برنامه را در وب‌سایت شبکه هیسپان تی وی مشاهده کنند.