به گزارش اکونا پرس،

به نقل ازروابط عمومی‌معاونت برون مرزی رسانه ملی، برنامه «پرونده‌های فلسطین» (Causa Palestina) شبکه هیسپان با اجرای خوان کارلوس روسو به عدم پاسخگویی و مصونیت رژیم صهیونیستی در قبال قتل شیرین ابوعاقله خبرنگار فلسطینی شبکه الجزیره می‌پردازد.

در این برنامه می بینیم علی‌رغم آنکه ماه ها از به شهادت رسیدن روزنامه نگار مشهور فلسطینی، شیرین ابوعاقله می گذرد و تمامی شواهد از هدف قرار دادن این روزنامه نگار توسط سربازان رژیم اشغالگر اسرائیل حکایت دارد، تا بدین لحظه هیچ  یک از مقامات رژیم صهیونیستی در این باره اظهارنظر نکرده اند. ابوعاقله ۱۱ مه گذشته در اثر اصابت گلوله‌ای که از کلاه ایمنی او عبور کرد، به شهادت رسید، او در حالی که یونیفرم ویژه خبرنگاران را بر تن داشت و در حال پوشش خبرهای مربوط به عملیات نیروهای رژیم صهیونیستی در اطراف اردوگاه جنین بود، هدف تیراندازی قرار گرفت.

 برنامه «پرونده‌های فلسطین» سه شنبه ساعت 05:30 بامداد از شبکه هیسپان تی وی پخش می‌شود و بازپخش آن همان روز ساعات 10:30،14،19:30 و روز چهارشنبه ساعات 3:30 بامداد و 17:30 برای مخاطبین اسپانیایی زبان این شبکه معاونت برون مرزی صداوسیما روی آنتن خواهد رفت. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به آدرس https://www.hispantv.com/showprogram/causa-palestina/812 این برنامه را در وب‌سایت شبکه هیسپان تی وی مشاهده کنند.